באיירן מינכן פתחה את העונה בבונדסליגה עם 0:4 מרשים על ורדר ברמן, כשהרכש החדש הארי קיין רושם שער ובכורה ובישול. יחד עם המחמאות לקיין, התקשורת הגרמנית מעוניינת לדעת אם דניאל פרץ אכן יגיע למועדון הפאר, והשוער הראשון סוון אולריך סיפק לה תשובה.
"דניאל פרץ הוא השקעה טובה לעתיד", אמר אולריך שכרגע פותח ב-11 במקום מנואל נוייר הפצוע, "הוא שוער צעיר שיכול ללמוד הרבה דברים מהאימונים איתנו. מנואל נוייר ואני יכולים ללמד אותו כמה דברים, אנחנו נשמח כשהוא יהיה כאן". אולריך נשאל האם יישאר השוער הפותח עד שנוייר יחזור וענה: "כן, לא נאמר לי שום דבר אחר, אני לא מקבל את ההחלטות במועדון, מתעסק רק בעצמי וביכולת שלי".
2 צפייה בגלריה
סוון אולריך
סוון אולריך
סוון אולריך. התייחס לדניאל פרץ
(INA FASSBENDER / AFP)
2 צפייה בגלריה
שחקן באיירן מינכן הארי קיין
שחקן באיירן מינכן הארי קיין
הארי קיין. רשם שער ובישול בבכורה
(FRIEDEMANN VOGEL/EPA)
מאמן הקבוצה תומאס טוכל לא התייחס לדניאל פרץ, אבל מסר כי השוער הפצוע מנואל נויר "יחזור לאימונים תוך שבועיים-שלושה, ונקווה שבהמשך גם לסגל". על המשחק עצמו אמר טוכל: "הצגנו יכולת טובה מההתחלה ועד הסיום, לא היו לנו נפילות ביכולת. הרגשתי שכל הקבוצה עבדה ביחד 90 דקות וזה צעד ראשון בכיוון הנכון".
כוכב הערב היה כמובן הארי קיין. החלוץ האנגלי שהגיע מטוטנהאם תמורת 100 מיליון אירו רשם שער ובישול בבכורה שלו בבונדסליגה. "פתיחה מדהימה, לא הייתי לבקש בכורה טובה יותר עם ניצחון 0:4. כבשתי שער, האווירה הייתה מדהימה, זה היה שבוע מאוד מרגש. אני רוצה להודות לכל האוהדים שקיבלו אותי יפה ולכל הצוות המקצועי והשחקנים שעזרו לי להתאקלם. בואו נמשיך ככה. האווירה שונה מזאת שבפרמייר-ליג, שני הקהלים נתנו את הכל. אני מאוד שמח להיות חלק מזה ועוד יותר שמח לנצח".
פורסם לראשונה: 07:31, 19.08.23