עסקת העברתו של דניאל פרץ לבאיירן מינכן היא שיחת היום בישראל ובגרמניה בימים האחרונים, והערב (שישי) מנכ"ל אלופת גרמניה, יאן-כריסטיאן דרסן, נשאל על השוער בריאיון לטלוויזיה, לפני המשחק בין הבווארים לבין ורדר ברמן (0:4 לבאיירן) במסגרת מחזור הפתיחה של הבונדסליגה.
"אנחנו לא מדברים על שמות לפני שהעסקאות הושלמו והחוזים נחתמו", אמר דרסן. "דניאל פרץ הוא בחור נהדר ושוער מצוין. מעבר לזה אני לא רוצה להוסיף". עם זאת, דרסן גם אמר כי "קצב החלמה של נוייר מהיר הרבה יותר ממה שחשבנו לפני מספר שבועות וזה דבר טוב. אנחנו בהחלט בונים על נוייר ובטוחים שהוא יחזור לאימונים מוקדם מהצפוי".
1 צפייה בגלריה
דניאל פרץ
דניאל פרץ
דניאל פרץ
(צילום: עוז מועלם)
בתקשורת הגרמנית מעריכים כי עסקת העברתו של דניאל פרץ לבאיירן מינכן תיסגר לכל המאוחר ביום ראשון. על-פי הפרסומים האחרונים, השוער בן ה-23 יחתום ל-4 שנים במועדון הפאר, כשעדיין יש מו"מ לגבי גובה הסכום אותו תקבל מכבי ת"א. על-פי העיתונאי המוערך, לוקה בנדוני, באיירן תגיש למכבי ת"א הצעה משופרת לצהובים בגובה 5.5 עד 6 מיליון אירו.
פרץ לא היה השם הראשון שהיה מועמד להצטרף הקיץ לבאיירן. הקבוצה הגיעה להבנות עם דויד דה חאה, ששוחרר ממנצ'סטר יונייטד ואתמול - כך מסתבר - קיבלה סירוב ממנצ'סטר סיטי לגבי שוערה המחליף, הגרמני שטפן אורטגה. גם שוער נבחרת מרוקו, יאסין בונו, היה על הכוונת של האלופה הגרמנית תקופה ארוכה, אך לבסוף העדיף את הכסף הגדול של אל-הילאל הסעודית, בה חתם רק לאחרונה ניימאר.
ב"קיקר" ציינו במפתיע כי למרות שפרץ לא היה האופציה הראשונה, הוא סומן כמועמד לפני זמן רב והיה "על הרדאר של באיירן". בכתבה על המעבר הצפוי של השוער הישראלי נכתב, בין השאר: "המעקב אחרי פרץ החל לפני זמן רב. הרבה לפני השבועות האחרונים, וגם לפני יורו הצעירות בו הצטיין נגד נבחרת גרמניה".
"בבאיירן רואים בפרץ שוער צעיר ומבטיח, עם כישרון גדול מאוד ויכולת להתפתח לשוער בכיר. הוא יצטרך להוכיח את עצמו בליגת האלופות ובבונדסליגה, אבל אם הוא יעמוד בציפיות, יום אחד אולי הוא יירש את מנואל נוייר בתור השוער הקבוע של באיירן".