בלם נבחרת סרביה בעבר ואחד מהשחקנים הבולטים בבונדסליגה בתחילת שנות ה-2000, דושאן פטקוביץ', נתפס באמסטרדם עם 115 ק"ג קוקאין, אותם ניסה על-פי החשד להבריח לאנגליה - וכעת הוא עומד בפני מאסר ממושך.
מונדיאל 2022 ב-ynet - היכנסו למתחם המיוחד
ב"בילד" הגרמני דיווחו כי כדורגלן העבר בן ה-48 חשוד כמי שהיה חלק מארגון שייבא סמים מדרום אמריקה להפצה ברחבי אירופה. מבצע מתוחכם של המשטרה ההולנדית הוביל למעצרו "על חם" - עם הסמים - והוא נעצר עד למשפטו.
2 צפייה בגלריה
דושאן פטקוביץ'
דושאן פטקוביץ'
בדרך למאסר ממושך? פטקוביץ'
(צילום: gettyimages)
2 צפייה בגלריה
דושאן פטקוביץ'
דושאן פטקוביץ'
פטקוביץ' בימיו במדי נירנברג הגרמנית
(צילום: gettyimages)
בעיתון הקרואטי "בליק" נטען כי פטקוביץ' הוא אחד משמונה אנשים שנעצרו באותו מבצע. על-פי המשטרה ההולנדית, פטקוביץ' וחבריו קנו לוחות בטון וניסו להבריח בתוכם את הקוקאין, שהיה אמור להישלח ללונדון.
פטקוביץ' משמש כיום כמנהל הספורטיבי של או.אף.קיי בלגרד ושיחק בעבר גם בוולפסבורג, נירנברג וספרטק מוסקבה. הוא צבר 12 הופעות בנבחרת הסרבית וכבש שער אחד. קבוצתו הנוכחית עדיין לא הגיבה למעצרו או להאשמות.
פטקוביץ' זכור כמי שזומן לסגל הסופי לפני מונדיאל 2006 לאחר שאביו איליה, שהדריך את נבחרת סרביה, ביקש שיחליף את מירקו ווצ'יניץ' הפצוע. הדבר עורר סערה במדינה והוביל לפרישתו של השחקן מהסגל. "כשחזרתי לסרביה, חיכו לי עיתונאים וטענו שאשתה כל הטורניר יין ואפריע ליתר השחקנים", סיפר בזמנו פטקוביץ'. "שיחקתי בקבוצות בבונדסליגה ובספרטק מוסקבה, חשבו שזומנתי רק בגלל אבא שלי".