ברצלונה אולי נמצאת בדרכה לאליפות, אך היא לא נמצאת בתקופה טובה. לאחר התבוסה הקשה לריאל מדריד בחצי גמר גביע המלך, הגיע ה-0:0 המאכזב אתמול (שני) מול ג'ירונה. עם זאת, הבעיות של הקטלאנים לא מסתכמות רק בזה.
בתקשורת הספרדית מדווחים כי ישנה התקדמות משמעותית בין גאבי לצ'לסי, והקשר הצעיר עשוי לעזוב את קאמפ נואו לטובת הבלוז. גרוע מכך מבחינת הקבוצה של צ'אבי - עוד עלולה לאבד את הכישרון הצעיר ולא לראות מכך שום פיצוי. הסיבה: חוזהו של גאבי מוגדר כחוזה של שחקן נוער.
2 צפייה בגלריה
שחקן ברצלונה גאבי
שחקן ברצלונה גאבי
יעזוב את ברצלונה בסיום העונה? גאבי
(AFP)
ב-AS הספרדי טוענים כי לפני שלושה שבועות נערכה פגישה בין נציגים מטעם הלונדונים לבין סוכנו של גאבי איבן דה-לה פניה (שחקנה לשעבר של ברצלונה) במדריד. על פי הדיווח, שני הצדדים הגדירו את הפגישה כמוצלחת, כאשר מפגש נוסף צפוי להיערך בקרוב על מנת לקדם את העסקה.
ברצלונה החתימה גאבי בחודש ספטמבר האחרון על חוזה חדש עד 2026. במנהלת הליגה הספרדית לא קיבלו את חוזה, וטענו כי הקטלאנים חרגו מתקרת השכר. מוליכת לה-ליגה ערערה לבית המשפט, וזה תחילה קיבל את טענותיה, אך ב-25 במרץ ההחלטה נהפכה שוב, ונכון לעכשיו גאבי חתום על חוזה נוער. המשמעות: החל מחודש יוני הקרוב הוא יוכל לעזוב את ברצלונה באופן חופשי, מבלי שהקבוצה של צ'אבי תהיה זכאית לפיצוי.
2 צפייה בגלריה
לואיס אנריקה מאמן נבחרת ספרד
לואיס אנריקה מאמן נבחרת ספרד
האפשרות שיגיע לצ'לסי מקדמת גם את עסקת גאבי. לואיס אנריקה
(צילום: AFP)
בדיווח גם נטען כי העובדה שלואיס אנריקה הוא אחד המועמדים המובילים לאימון צ'לסי בעונה הבאה, מקדמת את האפשרות של נחיתת גאבי בטמפורד ברידג' בצורה משמעותית. יש לציין שהמאמן הספרדי גם הוא עובד עם דה לה פניה, כאשר הסוכן נכח בפגישה של לואיס אנריקה עם נשיא ואחד מבעלי הבלוז טוד בוהלי.

אכזבה בברצלונה לאחר התיקו עם ג'ירונה

כאמור, ברצלונה לא נמצאת בתקופה טובה. הרביעייה המשפילה שחטפה מריאל מדריד בשבוע שעבר הייתה סטירה משמעותית לחבורה של צ'אבי, והיכולת הרעה ב-0:0 המשמים אתמול מול ג'ירונה לא תרמה לתחושת האכזבה בקאמפ נואו.
"הדברים לא הסתדרו מבחינתנו", אמר צ'אבי בסיום. "הפסדנו שתי נקודות היום, פספסנו הזדמנות. בשביל לזכות באליפות, אנחנו חייבים לשחק ברוגע. צריך להסתכל על הדברים החיוביים, אנחנו בדרך הנכונה. הייתי חותם בדם לפני העונה על כך שנהיה במצב שאנחנו עכשיו בראש הטבלה".
גם הקשר הוותיק סרחיו בוסקטס דיבר לאחר המשחק: "המטרה העיקרית שלנו היא לזכות באליפות הכי מוקדם שאפשר. רצינו להיות בפער של 15 נקודות מריאל מדריד, אבל זה לא קרה. כל משחק בליגה הספרדית הוא קשה".