אחרי שבעה משחקי ליגה בהם לא פתח בהרכב, לאו מסי חזר הלילה (בין שבת לראשון) ל-11 של אינטר מיאמי, אבל לא הצליח למנוע את ההפסד במשחק האחרון בעונת ה-MLS הראשונה שלו, כשקבוצתו נכנעה 1:0 לשארלוט לעיני 66,101 צופים באצטדיון בנק אוף אמריקה.
קרווין ורגאס כבש את השער היחיד במשחק בדקה ה-13, שבזכותו עלתה שארלוט לפליי-אין, שם תתארח אצל ניו יורק רד בול למשחק אחד על המקום בפלייאוף. בעיטה חופשית של מסי נהדפה למשקוף בדקה ה-62.
1 צפייה בגלריה
מסי
מסי
11 שערים וחמישה בישולים ב-14 משחקים. מסי
(צילום: AP Photo/Erik Verduzco)
הפרעוש סיים את העונה עם 11 שערים וחמישה בישולים ב-14 משחקים בכל המסגרות במדי אינטר מיאמי, ועם זכייה בגביע הליגות - התואר הראשון בתולדות אינטר מיאמי. במשחקים עם מסי, רשמה הקבוצה מאזן של שמונה ניצחונות, ארבע תוצאות תיקו (כולל שלוש משחקי גביע שבהם ניצחה מיאמי בפנדלים) ושני הפסדים. שבעה מהמשחקים הללו היו במסגרת הזכייה בגביע הליגות, שישה בלבד במסגרת הליגה ואחד במסגרת גביע ארה"ב (שם נעצרה מיאמי בגמר).
מיאמי סיימה את העונה במקום ה-14 מתוך 15 במזרח עם 34 נקודות מ-34 משחקים, זאת לאחר שהייתה במקום האחרון כאשר מסי, המאמן ח'ררדו "טאטה" מרטינו וכוכבי ברצלונה לשעבר סרג'יו בוסקטס וג'ורדי אלבה הגיעו ביולי. הפציעה של מסי חיסלה למעשה את הסיכויים של מיאמי להגיע לפלייאוף, כשבמשחקים בלעדיו מאז שהוא הצטרף היא רשמה מאזן עגום למדי של ניצחון אחד, שלוש תוצאות תיקו ושלושה הפסדים.
בעונה הבאה, הראשונה שאותה מסי יפתח בארה"ב, אינטר תכוון כמובן ללכת עד הסוף בכל המסגרות. יש למה לצפות.