איגוד שחקני ה-MLS פרסם את מדריך השכר שלו לשנת 2023, הכולל מידע על השכר של כל שחקני MLS שנמצאים תחת חוזה החל מה-15 בספטמבר 2023. מי שנמצא בראש רשימת המשתכרים הוא כמובן לאו מסי, כוכב-העל של אינטר מיאמי, שהצטרף רשמית לקבוצה ביולי לאחר שעזב את פ.ס.ז' בתום שנתיים.
שכרו של הארגנטינאי מהקבוצה עומד על 20.4 מיליון דולר בעונה. אבל חשוב לציין כי מוקדם יותר השנה הבעלים של מיאמי חורחה מאס חשף כי השכר הכולל של מסי, הכולל נתח מעסקת Apple TV של הליגה, הוא בין 50 ל-60 מיליון דולר.
2 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
כצפוי, מוביל את משתכרי הליגה. לאו מסי
(צילום: Megan Briggs/Getty Images)
אחריו מגיעים לורנצו אינסינייה האיטלקי שמרוויח 15.4 מיליון דולר בטורונטו, שרדאן שאקירי השווייצרי שמרוויח 8.1 מיליון אירו בשיקגו פייר, חאבייר הרננדס המקסיקני שמרוויח 7.4 מיליון דולר בלוס אנג'לס גלקסי ופדריקו ברנרדסקי האיטלקי שמרוויח 6.3 מיליון דולר בטורונטו שסוגר את החמישייה המובילה. מה שמעניין הוא שכל אלה, כמו גם סבסטיאן דריוסי הארגנטינאי שנמצא במקום השישי (מרוויח 6 מיליון דולר באוסטין), לא יהיו בפלייאוף ה-MLS העונה.
חבריו של מסי במיאמי, סרחיו בוסקטס וג'ורדי אלבה, מרוויחים משכורות שנתיות של 1.8 מיליון דולר ו-1.2 מיליון דולר בהתאמה. אגב, המשכורת של מסי כפולה מהשכר הכולל של כל שחקני אורלנדו סיטי יחדיו, שעומד על 9.6 מיליון דולר. אורלנדו הבטיחה את המקום השני במזרח, בעוד מיאמי תסיים במקום ה-14.
2 צפייה בגלריה
קינדה
קינדה
מרוויח 918 אלף דולר. קינדה
(צילום: AP Photo/Charlie Riedel)
וב-MLS יש גם שני שחקני נבחרת ישראל - הקשר גדי קינדה והחלוץ תאי בריבו. קינדה מרוויח 918 אלף דולר בספורטינג קנזס סיטי ובריברו מרוויח 710 אלף דולר בפילדלפיה יוניון.