סרחיו ראמוס הודיע היום (חמישי) על פרישה מנבחרת ספרד. הבלם בן ה-36 הוא שיאן ההופעות בלה רוחה עם 180 כאלה ו-23 שערים. הוא לא זומן לסגל למונדיאל האחרון על ידי לואיס אנריקה ועכשיו הודיע כי לא ימשיך לשחק בנבחרת ויתרכז בפריז סן ז'רמן בלבד.
ראמוס הודה שהוא מסיים את הקריירה הבינלאומית שלו בטעם חמוץ ואחרי שיחת טלפון עם המאמן לואיס דה לה פואנטה. ראמוס כמובן היה חלק משמעותי ושחקן הרכב בנבחרת הגדולה שזכתה במונדיאל 2010 וביורו 2008 ו-2012.
1 צפייה בגלריה
סרחיו ראמוס שחקן נבחרת ספרד
סרחיו ראמוס שחקן נבחרת ספרד
סופה של קריירה בינלאומית מפוארת. ראמוס עם גביע העולם ב-2010
(צילום: AP)
"הגיע הזמן להגיד להתראות לנבחרת היקרה והמרגשת שלנו", כתב הבלם הוותיק באינסטגרם, "הבוקר קיבלתי שיחת טלפון מהמאמן הלאומי, שאמר לי שהוא לא בונה עליי ולא יבנה עליי בלי קשר ליכולת שאציג או איך שאמשיך בקריירה שלי. לצערי זה סוף המסע שלי, שציפיתי שיהיה ארוך יותר ושייגמר בטעם טוב יותר בפה. שיהיה סיום שמתאים יותר לכל ההצלחות שהשגנו בנבחרת".
ראמוס המשיך וכתב: "בכל הצניעות אני מאמין שהמסע הזה היה צריך להיגמר בהחלטה אישית או בגלל שאני לא מספיק טוב לרמה של הנבחרת, ולא בגלל הגיל שלי או כל מיני סיבות אחרות. להיות צעיר או פחות צעיר זו לא מגרעה או בעיה, זה רק מאפיין זמני שלא משפיע על היכולת או הרמה. אני מסתכל בהערצה על מודריץ', מסי ופפה. הנחיצות, המסורת, הערכים והמצוינות שלהם בכדורגל. לצערי זה לא יהיה כך אצלי כי הכדורגל לא תמיד הוגן והכדורגל הוא לא תמיד רק כדורגל. אני עצוב, אבל גם עוזב עם הראש למעלה ואני אסיר תודה על כל השנים האלה והתמיכה שלכם.
ראמוס המשיך וכתב: "אקח איתי זיכרונות נהדרים וגאווה גדולה שאני שיאן ההופעות של נבחרת ספרד. הנבחרת הזו, החולצה והאוהדים האלה, כולכם, גרמתם לי לאושר רב. אמשיך להיות אוהד של הנבחרת מהבית עם כל הרגשות של אדם שזכה לייצג אותה 180 פעמים. תודה מעומק הלב לכל מי שהאמין בי".