אפשר לפתוח יומנים: אינטר מיאמי הודיעה באופן רשמי כי היא תשחק מול אל-נאסר ורונאלדו ב-1 בפברואר 2024, במהלך מסע המשחקים שלה בסעודיה. מסי ורונאלדו ייפגשו שוב, ואולי בפעם האחרונה.
המפגש יהיה חלק מטורניר ידידות בשם "גביע ריאד" שיכלול גם מוליכת הטבלה בליגה הסעודית, אל-הילאל. כזכור, אל-הילאל הציעה למסי להצטרף לשורותיה תמורת 500 מיליון אירו לעונה, אבל הוא סירב והצטרף לאינטר מיאמי מה-MLS. מסי ורונאלדו נפגשו בפעם האחרונה בינואר 2023. פ.ס.ז' (בה שיחק מסי) שיחקה מול קבוצת כוכבים סעודית וניצחה 4:5. הארגנטינאי כבש בדקה השלישית של אותו משחק, בעוד כוכב נבחרת פורטוגל הגיב עם צמד שלא מנע הפסד.
1 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו שחקן כוכבי ריאד מול לאו מסי שחקן פריז סן ז'רמן
כריסטיאנו רונאלדו שחקן כוכבי ריאד מול לאו מסי שחקן פריז סן ז'רמן
רונאלדו ומסי במשחק האחרון ביניהם
(צילום: AP)
"אנחנו נרגשים להגיע לסעודיה ומקווים שכל העולם יצפה במשחקים הללו", נמסר מאינטר מיאמי, "המשחקים הללו הולכים להיות משחקים חלומיים". מיאמי תשחק גם בהונג קונג ובאל סלבדור. עונת 2024 של ה-MLS תיפתח בתחילת פברואר. מסי וחבריו נמצאים בפגרה, בעוד רונאלדו רשם ביום שישי האחרון את ההופעה ה-1,200 שלו. הפורטוגלי נמצא בכושר מצוין עם 16 שערים ב-15 מחזורים בליגה הסעודית.
הנהלת מיאמי עובדת בימים אלה על צירופו של חברו הטוב של לאו מסי, לואיס סוארס. סוארס סיים את החוזה שלו בגרמיו הברזילאית ועל פי דיווחים בספרד ובארה"ב החלוץ בן ה-36 כבר קיבל הצעה מאינטר מיאמי, אולם הוא שוקל להישאר בברזיל גם בשנה הבאה.
סוארס נבחר לשחקן העונה בליגה הברזילאית לאחר שכבש 17 שערים והוביל את גרמיו למקום השני. ההערכה הייתה שהוא יחתום באינטר מיאמי, אבל כעת מדווח שהוא עדיין לא החליט על עתידו.