כריסטיאנו רונאלדו רשם אתמול (שישי) עוד ציון דרך בקריירה - שהגיע ל-1,200 הופעות. הוא אף כבש ב-1:4 של אל-נאסר על אל-ריאד.
  • לטבלת הליגה הסעודית
אם רונאלדו ירצה לשבור את השיא השיא של כל הזמנים, יהיה עליו לשחק עוד לא מעט פעמים. שוער העבר האנגלי האגדי פיטר שילטון, יהיה על רונאלדו להגיע ל-1,387 משחקים. גם הבאים בתור הם שוערים: פול באסטוק מדורג שני עם 1,286 הופעות, רוג'ריו סני שלישי (1,237) ופאביו רביעי (1,212). בחודש ספטמבר הגיע רונאלדו ל-850 שערים בקריירה, יש לו גם יותר מ-200 הופעות בנבחרת פורטוגל ו-128 שערים במדיה (שיאן השערים בנבחרות). בקיצור, למרות שבפברואר הוא יחגוג 39 - נראה שהקריירה של הפנומן הפורטוגלי רחוקה מסיום. העונה הוא כבש 16 שערים ב-15 משחקים בליגה הסעודית, והוא בהחלט מצדיק את החוזה הענק שהוא קיבל.
רונאלדו כתב באינסטגרם שלו (גם שם, אגב, הוא השיאן העולמי עם 613 מיליון עוקבים): "עוד שלוש נקודות, תודה לכל חבריי לקבוצה שעזרו לי להגיע למשחק ה-1,200 שלי. זה היה חתיכת מסע, אבל עוד לא סיימתי". "אתה אגדה, תשיך לגרום לכולנו גאווה", פירגנו לו בחשבון הרשמי של נבחרת פורטוגל ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר). באתר הפורטוגלי "א-בולה" כתבו: "האגדה נמשכת, כריסטיאנו רונאלדו ממשיך בסיפור האגדה שלו עם ההופעה ה-1,200". המטרה הבאה שלו היא להגיע ליעד 1,000 שערים. הוא נשאל על כך לפני חודש וענה: "זה יהיה די קשה, אבל אני מוכן לאתגר הזה. מבחינה מנטלית אני מוכן. מבחינה פיזית, זה תלוי איך הרגליים שלי ירגישו. נראה מה יהיה. צריך לחשוב על המסע הזה בצעדים קטנים, קודם כל אגיע ל-900 ואח"כ אחשוב על 1,000".
למרות היכולת הטובה של רונאלדו, אל-נאסר נמצאת במקום השני בליגה הסעודית במרחק של שבע נקודות מהמוליכה אל-הילאל. במשחק העונה ביום שישי שעבר ניצחה אל-הילאל את 0:3 והגדילה את הפער בפסגה, כשהיא עדיין לא הפסידה העונה, בעוד אל-נאסר סופרת שלושה הפסדים.