הפעם זה סופי? קיליאן אמבאפה יעזוב את פ.ס.ז' בתום העונה הזו כאשר חוזהו יסתיים בקיץ - כך מדווחים הערב (חמישי) מספר רב של כתבים בכירים באירופה, המקורות האמינים ביותר. אמבאפה הודיע ​​לבעלים של אלופת צרפת נאסר אל חלאיפי על החלטתו. המשמעות: פ.ס.ז' לא תקבל עליו דמי העברה.
ב"את'לטיק" דווח החודש שאמבאפה נוטה להצטרף לריאל מדריד עם סיום חוזהו בפ.ס.ז', אך קרובים בסביבתו נותרו לא משוכנעים מההצעה של המועדון הספרדי, מה שמעכב את התהליך. אמבאפה נכנס ב-1 בינואר לששת החודשים האחרונים שלו בחוזה בפריז, ומאז הוא חופשי לדון עם קבוצות אחרות.
1 צפייה בגלריה
שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבאפה
שחקן פריז סן ז'רמן קיליאן אמבאפה
החליט לעזוב את צרפת. אמבאפה
(REUTERS/Gonzalo Fuentes)
כזכור, בקיץ 2022 אמבאפה היה על סף מעבר לריאל - אבל ברגע האחרון חתם על חוזה חדש בפ.ס.ז'. תחילה פורסם כי החוזה עד סוף עונת 2024/25, אך מתברר כי הוא מסתיים כבר בסוף העונה הנוכחית. גם בקיץ האחרון היו דיווחים על כך שריאל מדריד מנסה להחתימו, אבל זה לא צלח בסופו של דבר. בקיץ האחרון הוא גם קיבל הצעת ענק מאל-הילאל הסעודית על סך 700 מיליון אירו לעונה - אך הוא החליט לסרב לה.
אמבאפה רשם העונה 30 הופעות במדי פ.ס.ז', במהלכן כבש 31 שערים. פ.ס.ז' שלו נמצאת במקום הראשון בצרפת עם פער של 11 נקודות מניס השנייה, בגביע היא עלתה לרבע הגמר, ובליגת האלופות היא עם צעד וחצי ברבע הגמר אחרי שניצחה אתמול את ריאל סוסיאדד 0:2 במשחק הראשון של השמינית.
צ'ואמני מחכה לחברו לנבחרת
מי שכבר עורר סערה ברשת החברתית "X" הוא אורליאן צ'ואמני, חברו של אמבפה בנבחרת צרפת ושחקנה של ריאל מדריד, שפרסם שני אימוג'ים של דליי פופקורן וגרם לאוהדים לאבד את זה.