סאגת קיליאן אמבאפה מקבלת טוויסט נוסף: על פי מספר דיווחים באירופה, אל-הילאל הסעודית הציעה לפריז סן ז'רמן 300 מיליון אירו תמורתו. כאשר לשחקן עצמו היא הציעה 700 מיליון אירו לעונה אחת. פריז סן ז'רמן הסכימה להצעה, טאך נכון לעכשיו השחקן מסרב לעבור לסעודיה.
כידוע, קיליאן אמבאפה הודיע לראשי פ.ס.ז' שהוא מתכוון לעזוב את הקבוצה בסוף העונה כשחקן חופשי, ככל הנראה לריאל מדריד. הקבוצה מצידה הודיעה שהיא רוצה למכור אותו, ויש דיווחים על כך שהוא יישב ביציע עד סוף העונה. כעת מי שנכנסת לתמונה היא אל הילאל הסעודית שרוצה להפוך את אמבאפה לשחקן הכי יקר בהיסטוריה.
1 צפייה בגלריה
אמבאפה
אמבאפה
אמבאפה. הצעה חלומית
(צילום: JULIEN DE ROSA / AFP)
בנוסף ל-300 מיליון אירו שתקבל פ.ס.ז', אמבאפה יקבל חוזה בסך 700 מיליון אירו לעונה אחת, כדי לאפשר לו לעבור לריאל מדריד כפי שהוא רוצה. אולם למרות ההצעה המפתה, על פי דיווחים בצרפת אמבאפה כרגע לא רוצה לשחק מחוץ לאירופה למרות ההצעה החלומית.
אל הילאל הגישה גם הצעת ענק ללאו מסי (כ-300 מיליון אירו לעונה), אבל הוא סירב ובחר באינטר מיאמי בארה"ב. בצרפת דווח שברצלונה הצטרפה למרוץ אחר אמבאפה, אבל הסיכויים לכך נראים קלושים כעת. גם טוטנהאם, צ'לסי, מנצ'סטר יונייטד וליברפול מעוניינות להחתים את הכוכב הצרפתי, אולם הוא כאמור מעדיף לחתום בריאל מדריד.