לילה קשה עבר על אוהדי ברצלונה וכמובן על רונלד קומאן, אחרי ההפסד הביתי אתמול (ראשון) בקאמפ נואו, 2:1 לריאל מדריד בקלאסיקו. כלי התקשורת במדריד ואפילו בקטאלוניה לא ריחמו על בארסה, שנמצאת רק במקום התשיעי בטבלה ושוב פישלה.
"אימפוטנציה", הייתה הכותרת ב"ספורט" הקטאלני. ב"מונדו דפורטיבו" הוסיפו: "אין תגובת נגד. ברצלונה פשוט לא ידעה איך למצוא דרך לשער של ריאל". בבירת ספרד חגגו כמובן עם הבלאנקוס. "מדריד שואגת", הייתה הכותרת ב"אס", ב"מארקה" הלכו על "מדריד הקטלנית" וציינו כי "ריאל היא עדיין מלכת הקלאסיקו".
6 צפייה בגלריה
קומאן מתוסכל
קומאן מתוסכל
"מבין את התסכול של האנשים". קומאן
(צילום: gettyimages)
האוהדים מתנפלים בסיום המשחק על רכבו של קומאן
בברצלונה גינו באופן רשמי את התנפלות האוהדים על רכבו של קומאן, ביציאה בקאמפ נואו, שהסעירה עוד יותר את הרוחות. "ברצלונה מגנה את האלימות והחוויה הלא נעימה שהמאמן נאלץ לעבור בזמן שהוא עזב את הקאמפ נואו. המועדון ינקוט באמצעים הבטיחותיים והמשמעתיים כדי לוודא שמקרה מצער כזה לא יחזור בעתיד", נאמר בהודעת המועדון.
קומאן עצמו הודה: "אני מבין את התסכול של האנשים, אבל היום הראינו שאנחנו לא נחותים מריאל מדריד. אם היינו עולים ל-1:0 מוקדם במשחק, הכל היה נראה שונה. זה יום עצוב כי איבדנו יותר משלוש נקודות". אגב, ההפסד השלישי ברציפות של קומאן השווה שיא שלילי בן 85 שנה. הפעם האחרונה שמאמן ברצלונה נוצח שלוש פעמים בזו אחר זו בקלאסיקו הייתה בעונת 1935/36 - תחת הדרכתו של פטריק אוקונל האירי.
6 צפייה בגלריה
ממפיס דפאיי
ממפיס דפאיי
ממפיס מתוסכל. "בארסה לא מצאה דרך לשער של ריאל"
(צילום: gettyimages)
"אנחנו מאוכזבים מהתוצאה, אבל לא ממה שעשינו כקבוצה", המשיך ההולנדי. "זה היה משחק שווה כוחות והם כבשו בהתקפות מתפרצות. אנחנו צריכים לשפר הרבה דברים בהתקפה, כמו למשל המסירה האחרונה שלנו". קומאן, מלבד שריקות הבוז לכיוונו, לא אהב את הכעס של אוהדי בארסה על לוק דה יונג, ששוב נראה אנמי בהתקפה: "הקהל צריך לעזור ולתמוך בשחקן שמשחק בקבוצה שלך".
ואם זה לא הספיק, לקומאן יש כאב ראש גם בכל הקשור למצבת הפצועים. פרנקי דה יונג נפצע ברגלו וצפוי להיעדר שבוע ולהחמיץ את המשחק הקרוב מול אלאבס. אנסו פאטי, שרק בשבוע שעבר האריך את חוזהו במועדון עד 2027, נאלץ לרדת מכר הדשא בדקה ה-73, בעקבות כאבים שחש בברכו הימני. עוד לא ברורה חומרת פציעתו.
6 צפייה בגלריה
שער "ספורט"
שער "ספורט"
"אימפוטנציה". שער ה"ספורט"
6 צפייה בגלריה
שער "מונדו שפורטיבו"
שער "מונדו שפורטיבו"
"אין תגובת נגד". שער "מונדו דפורטיבו"
6 צפייה בגלריה
שער "מארקה"
שער "מארקה"
"מדריד הקטלנית". שער ה"מארקה"
6 צפייה בגלריה
שער "אס"
שער "אס"
"מדריד שואגת". שער ה"אס"

אנצ'לוטי: "המשחק של ריאל היה אינטליגנטי"

ומה היה למאמן המנצח להגיד? "המשחק של ריאל היה מעשי ואינטליגנטי", אמר קרלו אנצ'לוטי. לקבוצה הזו יש הרבה איכות ואנחנו חייבים ליהנות ממנה. זה לא היה משחק קל והניצחון משמח אותנו. אני חושב שנוכל להתחרות עם כל אחת. הקבוצה מאוד יציבה וצריך להיות קצת יותר יעילים בחלק הקדמי".
"שיחקנו משחק חכם. טוב מאוד בחלק האחורי", הוסיף אנצ'לוטי. "אנחנו מתגוננים היטב, אבל צריך גם לדעת לתקוף יותר קדימה. סבלנו היום, אני חושב שברצלונה תיאבק על האליפות עד הסוף. הם שיחקו טוב ואי אפשר להאשים אותם בשום דבר".