ז'וזה מוריניו דיבר לראשונה מאז שפוטר מרומא לפני כחודש, אז החליטו בהנהלת הג'יאלארוסי להיפרד ממנו אחרי כשנתיים וחצי בתפקיד ולהחליף אותו בדניאלה דה רוסי.
"השבוע חוזרים המפעלים האירופיים", אמר "המיוחד" ל-"Football.com", "אני לא אהיה שם לשלבים המכריעים ולא בגלל שהקבוצה שלי הודחה, אלא בגלל ש'הודחתי' על ידי מישהו שיש לו מעט ידע בכדורגל. בתקופה שלי ברומא סירבתי להיות מאמנה החדש של פורטוגל, והייתה לי גם הצעה גדולה מסעודיה. אלה החיים, מלאים בעליות וירידות, ואני צומח מזה למרות ההחלטה הלא צפויה ולא הוגנת. אחזור עם יותר מוטיביציה וביטחון".
1 צפייה בגלריה
מוריניו
מוריניו
כועס על הפרידה. מוריניו
(צילום: EPA/Riccardo Antimiani)
הדברים הללו מרמזים על האיבה בין מוריניו לבעלי רומא, דן וריאן פרידקין. אחרי העזיבה מוריניו גם נפטר מהטבעת ששחקני רומא הכינו לו, מה שהמחיש עד כמה הוא היה מאוכזב מהפרידה.
אבל קשה להגיד שהיא הייתה פתאומית. מוריניו אמנם הוביל את רומא לזכייה בקונפרנס-ליג לפני שנתיים ולגמר הליגה האירופית בעונה שעברה, שם היא הפסידה לסביליה, אבל העונה הקבוצה השיגה רק 20 נקודות ב-20 מחזורי ליגה תחת הפורטוגלי, ובעת ההודעה על הפרידה היא הייתה במקום התשיעי בלבד.
דה רוסי בן ה-40 הוביל את רומא לרצף של שלושה ניצחונות, שנקטע במחזור שעבר עם הפסד 4:2 לאינטר המוליכה. הערב סיימה רומא ב-1:1 אצל פיינורד במשחק הראשון בשלב הפלייאוף של הליגה האירופית, שיהיה שחזור של גמר הקונפרנס מלפני שנתיים ורבע גמר הליגה האירופית של העונה שעברה.