רגע לפני המשחק הערב (22:00) מול נאפולי בשמינית גמר ליגת האלופות, הבלגן בברצלונה חוגג. במסיבת העיתונאים אמש, פרנקי דה יונג העביר ביקורת חריפה ולא שגרתית על העיתונאים שלטענתו "משקרים" לגביו, וזה לא נגמר שם.
בעיתון הספרדי "אס" מדווחים כי בברצלונה מודאגים מאוד מכך שכמעט כל דבר שקורה במועדון מודלף לתקשורת, כולל שיחות פרטיות בין המאמן צ'אבי לשחקנים. "צ'אבי מתקשר לעיתונאים באובססיה", נכתב, "הוא מתהלך כמו איש רדוף בפראנויה". עוד דווח כי צ'אבי והצוות שלו ביקשו מהשחקנים את הטלפונים שלהם, כדי לבדוק מי מהם מתכתב עם עיתונאים בווטסאפ. ברצלונה אף איימה על עיתונאים כי לא תאפשר להם כניסה למסיבות עיתונאים שהיא עורכת לקראת משחקים.
1 צפייה בגלריה
צ'אבי
צ'אבי
צ'אבי. בלגן בברצלונה
(צילום: Carlo Hermann / AFP)
"השחקנים חושבים שמישהו מהצוות של צ'אבי מדליף, זה גורם לפילוג במועדון", נטען, "הם דרשו כי האסיפות ייערכו ללא עוזריו של צ'אבי. המועדון כולו נמצא באובססיה כדי למצוא מי מדליף".
כזכור, אמש פרנקי דה יונג עלה להתקפה מול התקשורת. "אני כועס", אמר הקשר ההולנדי. יוצאים לתקשורת דברים שהם פשוט לא נכונים. אני לא יכול להבין למה שמישהו ישקר ככה. זה מביך. אני שומע את השמועות על החוזה שלי (טענות שהוא מרוויח מעל ל-40 מיליון אירו בעונה), אבל הן רחוקות מהאמת. אני מאוד שמח בבארסה, זה מועדון החלומות שלי, ואני מקווה להישאר כאן לעוד שנים רבות". בספרד טענו הבוקר כי פרנקי דה יונג מרוויח כ-16 מיליון אירו בעונה, וכי הדיווחים על ניפוח שכרו מגיעים דווקא מתוך המועדון - אולי כדי ליצור לחץ עליו כדי שיעזוב.
כידוע, המאמן צ'אבי כבר הודיע כי לא ימשיך בעונה הבאה. אחד המועמדים להחליפו, רפא מארקס (שכרגע מאמן את ברצלונה ב') העלה לחשבון האינסטגרם שלו קידום לחברת הימורים. המועדון קיבל תלונות מאוהדים על כך שהמאמן מקדם חברת הימורים, ובמקביל מדריך שחקנים צעירים. זאת לא פעם ראשונה שמארקס עושה זאת. מארקס הוא אחד המועמדים להחליף את צ'אבי, אבל זה כנראה יקרה רק אם ברצלונה לא תצליח להחתים את אחד המאמנים שהיא באמת רוצה: האנזי פליק הספרדי או רוברטו דה זרבי האיטלקי.