יחזור לאירופה? בסוכנות הידיעות AFP דיווחו היום (שלישי) כי קארים בנזמה ביקש לעזוב "באופן זמני" את אל-איתיחאד הסעודית. על-פי אותו פרסום, בנזמה לא מצא את מקומו באלופה הסעודית, שהציעה להשאיל אותו לקבוצה אחרת בליגה המקומית, אך החלוץ הצרפתי סירב. הסיבה כך נראה: כוונתו לחזור לאחת הליגות הבכירות באירופה.
יש לציין כי רק לאחרונה פורסם שלא מן הנמנע שבנזמה יעבור לליון, קבוצת נעוריו הנמצאת בתחתית הליגה הצרפתית, אך השכר הגבוה מרתיע כמובן את המועדון. היום התראיין לתקשורת הבריטית כוכב העבר של מנצ'סטר יונייטד, אנדי קול, ואמר כי אם היה במקום ראשי המועדון היה "עושה כל מה שצריך כדי להחתים אותו".
2 צפייה בגלריה
בנזמה
בנזמה
ישוב לאירופה? בנזמה
(צילום: Yasser Bakhsh/Getty Images)
2 צפייה בגלריה
בנזמה
בנזמה
האוהדים בסעודיה עצבניים. בנזמה
(צילום: Yasser Bakhsh/Getty Images)
בנזמה הגיע בקיץ לסעודיה בתור זוכה כדור הזהב ומשתכר 200 מיליון אירו לעונה בחוזה לשלוש שנים. עד כה תרם תשעה שערים וחמישה בישולים ב-15 הופעות בליגה, מספרים לא רעים. אבל הוא גם סיפק מספר החמצות גדולות וכבר הספיק להסתכסך עם שר הפנים הצרפתי ולריב עם חברו לחוד עבדראזק חמדאללה.
בחודש האחרון גם האוהדים של המועדון מג'דה מפנים את כעסם אל החלוץ בן ה-35. בהצגתו החגיגית ביוני, רחפנים יצרו את פניו השואגים של נמר - הכינוי של אל-איתיחאד - מעל אצטדיון הקבוצה, המכיל 62,000 מקומות. אבל עכשיו, האוהדים לועגים לבנזמה, הקפטן החדש שלהם, וקוראים לו "חתול". בנזמה הוא כמובן לא האשם היחיד - המאמן נונו אספיריטו סנטו פוטר בנובמבר האחרון ובמקומו מונה מרסלו גז'ארדו - אך את האוהדים, כך נראה, זה לא מאוד מעניין.