המחזורים ברחבי הליגות באירופה נמשכו גם הערב (ראשון) עם כמות גדולה מאוד של שערים וסקורים חריגים (ואנחנו לא מדברים רק על הדרבי של מנצ'סטר). בספרד האלופה ריאל מדריד נעצרה לאחר שישה ניצחונות רצופים וסיימה ב-1:1 ביתי מפתיע מול אוסאסונה. באיטליה יובנטוס ניצחה לראשונה מאז אוגוסט בעוד לאציו הביסה פעם שנייה ברציפות בתוצאה 0:4. בנוסף, גם הכדורגלנים הישראלים שיחקו הערב בקבוצותיהם, כאשר ביברס נאתכו שוב הראה באיזה כושר נהדר הוא נמצא בתקופה האחרונה.

איטליה

רגע לפני שהיא פוגשת את מכבי חיפה בליגת האלופות , יובנטוס ניצחה 0:3 את בולוניה אחרי שלושה משחקים ללא ניצחון בליגה האיטלקית. פיליפ קוסטיץ' כבש את הראשון (24), דושאן ולאחוביץ' כבש את השני (59) וארקדיוש מיליק את השלישי (62). זה הניצחון השלישי בלבד של יובה העונה, ועברו שמונה מחזורים. היא רחוקה 7 נקודות מנאפולי המובילה.
3 צפייה בגלריה
שחקן יובנטוס דושאן ולאחוביץ' עם ווטסון מקני
שחקן יובנטוס דושאן ולאחוביץ' עם ווטסון מקני
יובנטוס שבה למסלול הניצחונות. דושאן ולאחוביץ' עם ווטסון מקני
(צילום: Getty Images)
לאציו ממשיכה בכושר הנהדר שלה והביסה 0:4 את ספציה, ניצחון שלישי ברציפות ששווה לה מקום שלישי. מתיה זאקניי כבש ראשון (12), אלסיו רומניולי את השני (24), סרגיי מילנקוביץ'-סאביץ' (61, 90) כבש צמד. עוד קבוצה שפתחה היטב את העונה היא אטאלנטה, שניצחה 0:1 את פיורנטינה משער של אדמולה לוקמן (59) ועלתה למקום השני. תוצאות נוספות: סאסואולו – סלרנטינה 0:5, פיורנטינה – מונזה 3:0, קרמונזה – לצ'ה 1:1.

ספרד

ריאל מדריד שבה מפגרת הנבחרות ואיבדה את מאזנה המושלם בליגה הספרדית. האלופה לא הפגינה משחק גדול, ונפרדה ב-1:1 בלבד בבית מול אוסאסונה. ויניסיוס כבש לזכות הבלאנקוס בדקה ה-42, אך קיקה גרסיה השווה עבור האורחת (50). אונאי גרסיה השאיר את אוסאסונה בעשרה שחקנים וגרם לפנדל, אך בנזמה החטיא מהנקודה הלבנה והמארחת יצאה רק עם נקודה ובמקום השני.
3 צפייה בגלריה
שחקן ריאל מדריד ויניסיוס
שחקן ריאל מדריד ויניסיוס
שחקן ריאל מדריד ויניסיוס
(צילום: AFP)
בטיס פספסה הזדמנות לחזור למקום השלישי, כשספגה את הפסדה השני העונה בלה-ליגה - 1:0 בחוץ לסלטה ויגו. התוצאה של הערב בספרד שייכת ללא ספק לריאל סוסיאדד שניצחה 3:5 בחוץ את ג'ירונה במשחק מרתק ורווי מהפכים. אלכסנדר סורלות היה איש המשחק עם צמד ושני בישולים וסוסיאדד עלתה למקום החמישי.

ליגיונרים

ביברס נאתכו המשיך בכושרו הנהדר וכבש היום בפעם החמישית ברציפות עבור פרטיזן בלגרד. הפעם, עשה זאת קפטן נבחרת ישראל ב-1:4 על וויבודינה במסגרת המחזור ה-13 בליגה הסרבית. נאתכו כבש בדקה ה-16 בבעיטה מתוך הרחבה באדיבותו של שוער האורחת, והוסיף את השני בפנדל (23). נאתכו בישל בנוסף את השער השלישי לאלכסנדר פיליפוביץ' (61) לפני שהוחלף בדקה ה-78. פרטיזן נמצאת כעת במקום הרביעי בליגה הסרבית, רחוקה חמש נקודות מהאלופה והיריבה העירונית הכוכב האדום בלגרד, שנמצאת במקום הראשון.
3 צפייה בגלריה
שחקן פרטיזן בלגרד ביברס נאתכו
שחקן פרטיזן בלגרד ביברס נאתכו
בכושר הבקעה נהדר. ביברס נאתכו
(צילום: EPA)
עוד ליגיונרים ששיחקו היום: מונס דאבור פתח בהרכב הופנהיים שסיימה ב-1:1 מול הרטה ברלין והוחלף בדקה ה-61. אלי דסה שיחק 90 דקות, אך דינמו מוסקבה הפסידה 2:1 לגרוזני, הפסד שלישי ברציפות. ליאור רפאלוב (74) ואנדרלכט ספגו הפסד חמישי בעשרה מחזורים – 1:0 לשרלואה.