פרט לדרבי של מנצ'סטר, נערכים היום עוד משחקים מסקרנים באנגליה בפרט וברחבי אירופה בכלל.
4 צפייה בגלריה
מוחמד סלאח שחקן ליברפול
מוחמד סלאח שחקן ליברפול
הפסד מביך מאוד. סלאח
(צילום: רויטרס)

אנגליה

ליברפול ממשיכה לזייף. הקבוצה של יורגן קלופ נראתה רע מאוד וספגה הפסד ליגה שני ברציפות כשבין לבין היא לא הצליחה לנצח את וולבס בגביע בבית. האדומים הפסידו 3:0 לברייטון, שעקפה אותם בטבלה. ליברפול נותרה עם 28 נקודות בלבד מ-54 אפשריות והיא תקועה במרכז הטבלה, הרחק הרחק מהמקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות בעונה הבאה. סולי מארץ' כבש צמד בתחילת המחצית השנייה (47 ו-53) ובישל לדני וולבק, שהתעלל בג'ו גומז ובעט פנימה את השלישי בדקה ה-82.
גם היריבה העירונית של ליברפול, אברטון, נמצאת במצב חמור מאוד. הקבוצה של פרנק למפארד, שאולי עמד על הקווים בפעם האחרונה בקבוצה, שמטה יתרון והפסידה 2:1 לסאות'המפטון בבית. אמאדו אוננה כבש עבור אברטון (39), אבל ג'יימס וורד פרוס ביצע מהפך עם צמד (46 ו-78).
4 צפייה בגלריה
אלכסנדר סורלות שחקן ריאל סוסיאדד
אלכסנדר סורלות שחקן ריאל סוסיאדד
הדרבי נצבע בכחול-לבן. סורלות חוגג
(צילום: AFP)

ספרד

סביליה ממשיכה לדשדש ותקועה בתחתית. האנדלוסים איבדו יתרון והפסידו 2:1 לג'ירונה והם תקועים עם 15 נקודות בלבד מ-51 אפשריות. ג'ירונה עם ניצחון שלישי בחמשת המחזורים האחרונים והיא מתרחקת מהאזור המסוכן. טאנגי ניאזנו העלה את סביליה ליתרון בדקה ה-13, כריסטיאן סטואני איזן בדקה ה-46 ויאנחל הררה הפך בדקה ה-88.
ריאל סוסיאדד ניצחה 1:3 בדרבי הבאסקי את אתלטיק בילבאו בזכות שערים של אלכסנדר סורלות (25), טאקפוסה קובו (37) ומיקל אוירסבאבל בפנדל (62), אויהן סנסט (40) צימק זמנית אבל לא יותר. יראי אלבארס מבילבאו הורחק בדקה ה-60 אחרי שגרם לפנדל. בזכות הניצחון שיפרה סוסיאדד את מאזן הנקודות שלה ל-35, שלוש פחות מריאל מדריד ושש פחות מברצלונה, שייפגשו מחר בגמר הסופרקופה בסעודיה.
4 צפייה בגלריה
אוליבייה ז'ירו שחקן מילאן
אוליבייה ז'ירו שחקן מילאן
הפער מנאפולי עומד כבר על עשר נקודות. ז'ירו
(צילום: רויטרס)
4 צפייה בגלריה
לאוטרו מרטינס שחקן אינטר
לאוטרו מרטינס שחקן אינטר
סידר לאינטר ניצחון. לאוטרו
(צילום: גטי אימג'ס)

איטליה

מילאן עם תיקו שני ברציפות, הפעם 2:2 מול לצ'ה, ונראה שהיא תתקשה מאוד להגן על תואר האליפות העונה כשהפער מנאפולי עומד כבר על תשע נקודות. תאו הרננדז כבש שער עצמי בדקה השלישית, פדריקו בסקירוטו הוסיף עוד אחד בדקה ה-22 וסידר ללצ'ה 0:2. רפאל לאאו (58) ודוידה קלאבריה (71) הצליחו לאזן, אבל לא יותר מזה עבור מילאן.
אינטר חזרה לנצח אחרי ה-2:2 מול מונזה עם 0:1 ביתי נגד ורונה. לאוטרו מרטינס כבש את השער היחיד במשחק כבר בדקה השלישית עם פס מדויק ממרכז הרחבה. בזכות הניצחון, שיפרה אינטר את מאזן הנקודות שלה ל-37, אחת פחות ממילאן ועשר פחות מנאפולי המוליכה.
פורסם לראשונה: 18:51, 14.01.23