שבוע לפני תום מועד ההעברות ומנצ'סטר יונייטד, מסתבר, נואשת לחיזוק. קאסמירו אמנם הגיע מריאל מדריד, אבל השדים האדומים, שפתחו את העונה בפרמייר-ליג עם 3 נקודות מ-9 אפשריות, עושים הכל כדי לצרף שחקן נוסף. וכולם באירופה יודעים מי זה - אנתוני, שחקן הכנף הברזילאי של איאקס.
אתמול (שישי) ראשי יונייטד הגישו הצעה נוספת לאלופה ההולנדית - סכום של 90 מיליון אירו - אבל היא שוב סירבה. הדבר הדהים את התקשורת ההולנדית, אבל בעיקר עורר את זעמו של אנתוני, שהודיע מול המצלמות על רצונו לעבור לאנגליה.
3 צפייה בגלריה
אנתוני
אנתוני
מתי תסתיים הסאגה? אנתוני
(צילום: AP)
הראיון של אנתוני לפבריציו רומאנו
יש לציין כי הברזילאי מבקש לעבור לאימפריה האנגלית כבר תקופה ארוכה וכעת אמר זאת בראיון לעיתונאי המוערך, פבריציו רומאנו. "הייתי שמח באמסטרדם, זכיתי בתארים באיאקס, מצאתי חברים ובניתי חלק מהקריירה שלי, אבל עכשיו אני מוכן ומלא מוטיבציה להמשיך את הסיפור ולהגשים חלומות", אמר אנתוני.
אנתוני גולל את מה שעבר עליו בחודשים האחרונים: "בפברואר הסוכנים שלי הגיעו לאמסטרדם כדי להודיע לראשי איאקס שאני רוצה לעזוב את המועדון. כדי שכמה קבוצות שמעוניינות יגיעו עם הצעות טובות. ביוני שוב הפסקתי את החופשה שלי באמצע כדי להודיע להנהלה ולמאמן החדש על רצוני ללכת. זה לא קרה".
3 צפייה בגלריה
אנתוני מנסה בעיטה לעבר השער
אנתוני מנסה בעיטה לעבר השער
"מקווה שאוהדי אייאקס מבינים אותי". אנתוני
(צילום: EPA)
"הערב, בפגישה עם המועדון, שוב הבעתי את רצוני לעבור, אך הפעם עם הצעה משמעותית על השולחן. איאקס סירבה בגלל שנותרו לה רק חמישה ימים למצוא לי מחליף. אני לא מבקש שישחררו אותי בחינם, אלא מבקש שימכרו אותי תמורת הסכום הכי גבוה בהיסטוריה של הליגה ההולנדית. אני פשוט רוצה לעזוב. מקווה שאוהדי אייאקס מבינים אותי, כי העתיד של שחקן כדורגל הוא דבר לא צפוי וההזדמנויות יכולות להיות נדירות".
הבוקר בתקשורת האנגלית כבר נטען כי יונייטד מחזרת אחרי שחקן אחר - פייר אמריק אובמיאנג. שחקנה של ברצלונה כבר היה בדרך לצ'לסי, אבל אולי ההצעה הטריה מיונייטד תתרוף את הקלפים.
3 צפייה בגלריה
רונאלדו
רונאלדו
מתקרב לליגה האיטלקית. רונאלדו
(צילום: gettyimages)
מי שאמור לעזוב את יונייטד - ומחפש בימים האחרונים בנרות קבוצה שתסכים לקלוט אותו הוא לא אחר מאשר כריסטיאנו רונאלדו. באיטליה מפרסמים כי נאפולי פתוחה לטרייד אפשרי שבמרכזו רונאלדו ו-ויקטור אוסימן. הראשון יגיע לאצטדיון דייגו מראדונה והחלוץ הניגרי המוערך יעשה את הדרך לאולד טראפורד. עוד דווח כי סוכנו של הפרוטוגלי, ז'ורז'ה מנדש, עושה הכל כדי שהשחקן יעבור לנאפולי, שתשחק העונה בליגת האלופות בבית הכולל את ליברפול, איאקס וריינג'רס.