שחקני אינטר חגגו ארוכות על כר הדשא אתמול (שלישי) באצטדיון האור בליסבון לאחר ה-0:2 המרשים בחוץ על בנפיקה במשחק הראשון ברבע גמר ליגת האלופות. הנראזורי נהנו משערים של ניקולו בארלה (51) ורומלו לוקאקו בפנדל (82) והשיגו מקדמה חשובה לקראת הגומלין שייערך בביתם בעוד שבוע.
החבורה של סימונה אינזאגי הגיעה במצב רע מאוד למפגש עם הפורטוגלים, כשהיא לא הצליחה לנצח בששת משחקיה האחרונים, אך ידעה לצאת מהמשבר בו הייתה בדיוק בזמן. מנגד, בנפיקה הייתה בעיצומו של רצף של שמונה ניצחונות רצופים עד לפני חמישה ימים, אך אז הגיע ההפסד הביתי לפורטו בליגה, וכעת שוב מעדה הקבוצה של רוג'ר שמידט בביתה, ונקלעה לבור עמוק.
1 צפייה בגלריה
שחקני אינטר חוגגים
שחקני אינטר חוגגים
תזמון נפלא לצאת מהמשבר. שחקני אינטר חוגגים
(AFP)
עד לפני המשחק, האיטלקים לא הצליחו לכבוש ב-5 מתוך 6 משחקיהם האחרונים בחוץ מול יריבה פורטוגלית, כאשר הפעם האחרונה שהצליחו לעשות זאת הייתה ב-2005. אתמול הם הבקיעו שניים, והורידו עוד קוף מהגב.
מבחינת כובש השער הראשון, ניקולו בארלה - הוא עשה היסטוריה קטנה. הקשר הבקיע אתמול את שערו הראשון אי פעם בנגיחה עבור אינטר בכל המסגרות (משחק באינטר שלוש וחצי שנים).
גם רומלו לוקאקו הגיע למשחק לאחר תקופה לא פשוטה. החלוץ הרבה להחמיץ בתקופה האחרונה, במהלכה נראה די אבוד. אמש כאמור, הוא חזר להבקיע. "פנדלים זה עניין של ריכוז", אמר הבלגי בסיום, כשנשאל אם היה לחוץ לגשת לבעיטה מהנקודה הלבנה. "אני אף פעם לא מקשיב לרעשי הרקע - אפילו לא לאלה שמגיעים מצד חבריי לקבוצה. אני מאושר שהצלחתי לעזור. שיחקנו חכם מאוד והיו לנו הזדמנויות להבקיע יותר".
"זה היה אחד המשחקים הטובים ביותר שלנו העונה", אמר הנריק מחיטריאן בסיום. "שלטנו במשחק בכל חלקי המגרש, הבאנו שמירות כפולות כשהיה צריך ועזרנו אחד לשני - וזה השתלם". הארמני פירגן לחבריו לקבוצה מרסלו ברוזוביץ' וניקולו בארלה: "אנחנו חייבים להם הרבה. הם היו המוח של הקבוצה היום, ודחפו אותנו קדימה".

שמידט: "הם היו טובים יותר"

מנגד, בנפיקה, שסיימה את שלב הבתים במקום הראשון (לאחר ה-1:6 בחוץ על מכבי חיפה במחזור הנעילה), ירדה שפופי ראש מכר הדשא. הקבוצה של רוג'ר שמידט נראתה נהדר לאורך כל העונה, אך כעת כאמור, תצטרך להיחלץ מבור עמוק, כאשר בחמש מתוך שש הפעמים האחרונות שהפסידה במשחק הראשון באירופה - היא גם הודחה בסופו של דבר.
"בניתוח מהיר של המשחק, הם היו טובים יותר מאיתנו", אמר שמידט המאוכזב בסיום. "עם מעט הזדמנויות הם הצליחו להבקיע שני שערים. זה לא שהגענו לפחות מצבים מהם, אבל פשוט לא הצלחנו להבקיע - זה סיפור המשחק. לפעמים מפסידים, זה חלק מהכדורגל".
הבלם אנתוניו סילבה: "זה היה משחק לא טיפוסי, והתוצאה לדעתי לא הוגנת. המחצית הראשונה הייתה מאוזנת. שני השערים שלהם הגיעו באותה צורה. התכוננו אליהם היטב, אבל לאינטר יש שחקנים איכותיים מאוד. הגיע לנו יותר. היו לנו מצבים טובים להבקיע. ניסע למילאנו במטרה לעלות שלב. התוצאה לא תפגע בשאיפות שלנו".