אינטר נמצאת בתקופה רעה מאוד לאחרונה. הנראזורי לא ניצחו בששת משחקיהם האחרונים בכל המסגרות, ואספו נקודה בודדת מתוך 12 האחרונות בליגה האיטלקית. אתמול (שישי) ספגה הקבוצה של סימונה אינזאגי שער שוויון מסלרניטנה בדקה ה-90, וסיימה ב-1:1 בלבד מול הקבוצה מתחתית הסרייה A.
רומלו לוקאקו, שהוביל את הקבוצה לאליפות ב-2021, לא בדיוק נמצא בעונת שיא, אך בשבועות האחרונים נראה ששום דבר לא הולך לחלוץ המחונן. השער האחרון שכבש בליגה היה לפני חודש פחות יומיים, בהפסד לספציה, כאשר מאז הוא בעיקר מרבה להחמיץ בצורה כל כך לא אופיינית.
1 צפייה בגלריה
שחקן אינטר רומלו לוקאקו
שחקן אינטר רומלו לוקאקו
התנצל ושבה את ליבם של האוהדים. רומלו לוקאקו
(רויטרס)
נגד סלרנטינה אמנם הבלגי בישל את השער שכבש רובין גוסנס לזכות אינטר, אך גם רשם עוד החמצה מסמרת שיער, כשנגח מקרוב למשקוף. עם הישמע שריקת הסיום, לוקאקו היה מהבודדים שניגשו לקהל שליווה את הנראזורי למשחק החוץ, ואף הניף את ידו במחווה של התנצלות כלפי האוהדים.
באולטראס של אינטר אהבו את המחווה, ודאגו לבטא זאת באתר הרשמי של הארגון - כמו גם בחשבונות ברשתות החברתיות. "תמיד עדיף להתמודד עם מה שקורה", כתבו. "זה לא משנה אם המצב טוב או רע - מה שחשוב זה לקחת אחריות. אנחנו נהיה שם כשטוב וגם כשרע".
כאמור, אינטר כרגע בעיצומו של משבר, ולמרות שהתיקו עם סלרנטינה קטע עבורה רצף של שלושה הפסדי ליגה, היא כבר יותר מחודש ללא ניצחון. אם הנראזורי היו מנצחים אמש, הם היו עוקפים את היריבה העירונית מילאן ועולים למקום השלישי, מה שהיה מקדם אותם במאבק על כרטיס לליגת האלופות בעונה הבאה. כעת, אינטר במקום הרביעי בטבלה, עם משחק יותר מרומא החמישית (נקודה מתחתיה) ואטאלנטה השישית (שלוש נקודות מתחת).