גנט לא תתייק את העונה הזו כאחת המוצלחות שלה באירופה. בטח לא מול נציגות ישראליות. הקבוצה הבלגית, שסיימה מתחת למכבי ת"א בבית המוקדם בקונפרנס-ליג, הודחה אתמול (רביעי) בשלב הפלייאוף על-ידי מכבי חיפה. הירוקים סיימו ב-1:1 בגנט ועלו הודות ל-0:1 בשבוע שעבר במשחק "הביתי" בהונגריה.
התקשורת הבלגית, כצפוי, לא ריחמה על גנט, אך גם מצאה תירוצים להפסד - כשאחד מהם היה ההחלטה לקיים את המשחק ללא קהל משיקולים ביטחוניים. "בלי אוהדים, בלי אווירה עם קישור מאולתר ובפיגור 1:0 מהמשחק הראשון - זה היה מתכון לכישלון", נכתב ב"ספורצה", שם הוסיפו: "ההרפתקה של גנט בקונפרנס-ליג הגיעה לסיום אחרי ערב מתסכל".
3 צפייה בגלריה
קנדוס מאוכזב
קנדוס מאוכזב
קנדוס מאוכזב
(צילום: AP Photo/Geert Vanden Wijngaert)
3 צפייה בגלריה
סו-הון מנסה לעכל את ההדחה מאירופה
סו-הון מנסה לעכל את ההדחה מאירופה
סו-הון מנסה לעכל את ההדחה מאירופה
(צילום: Dean Mouhtaropoulos/Getty Images)
ב"HLN" כתבו: "גנט פשוט לא הופיעה למחצית הראשונה. לא היו אוהדים באצטדיון, כך שברור שהתנאים לא היו אידיאליים, אבל גנט נראתה כל-כך רע וחלשה. גם אחרי שגנט השוותה והייתה ראויה להוביל, פשוט לא הצליחה להבקיע שער נוסף וזו עובדה שהיא עפה מאירופה. עוד אכזבה בתחילת 2024".
ב"ווטבל ניוז" המשיכו לתרץ: "התנאים לא היו אידיאליים עבור גנט, שנאלצה לשחק באצטדיון ריק בגלל החשש של העירייה ממחאות. זה היה גורם משפיע, אבל גנט הקשתה המון על עצמה".
3 צפייה בגלריה
כיוף
כיוף
מחמאות מהמאמן הבלגי. כיוף
(צילום: Dean Mouhtaropoulos/Getty Images)
המאמן היין ואנהאזברוק אמר בסיום: "היינו צריכים לעלות שלב, אבל לא ניצלנו את המצבים שלנו. בקושי נתנו להם הזדמנויות לכבוש ובכל זאת ספגנו. לא היינו צריכים לאבד כדורים בכזו קלות. חסרים לנו סקוררים, אין מה לעשות. אני לא יכול להפוך שחקנים למשהו שהם לא".
המאמן הבלגי החמיא גם לשחקני חיפה: "היו שם כמה הצלות של עבדולאי סק, וגם של השוער שריף כיוף. לנו פשוט לא היה מי שישים את הכדור ברשת. אולי עם הקהל לצדנו היינו מצליחים לכבוש, חבל שלא התאפשר לנו להיעזר בו. היו לנו חלומות גדולים, אבל הכול השתבש".