עברו כשבועיים מאז ההפסד לפרטיזן בלגרד (2:1) וההחלטה של הכוכב האדום בלגרד לפטר את ברק בכר, אולם המאמן הישראלי עדיין מהווה חלק בלתי נפרד מסדר היום של הכדורגל בסרביה.
במסגרת ראיון שפורסם היום (שני) ב"אינפורמר", טוען ננאד לאלטוביץ', שחקן העבר של האדומים-לבנים, שההחלטה להחתים את בכר הייתה טעות. יש לציין כי הסרבי שמשמש היום מאמנה של ספרטק סובוטיצה (שהפסידה לכוכב האדום 4:1 ארבעה ימים לפני הדרבי), ביקר את ההחתמה בזמן אמת.
1 צפייה בגלריה
הכוכב האדום מנצ'סטר סיטי ברק בכר
הכוכב האדום מנצ'סטר סיטי ברק בכר
"לא משנה מי יחליף אותו - הכוכב האדום תזכה באליפות". בכר
(צילום: PEDJA MILOSAVLJEVIC / AFP)
"אני מכבד אותו", אמר לאלטוביץ' בפתח דבריו. "אבל הוא לא בא מצרפת או מאיטליה אלא מישראל. אתה יכול לציין ישראלי אחד שהצליח באירופה, שעשה את ההבדל בין הצלחה לכישלון? אז הוא הצליח בליגת האלופות עם קבוצה ישראלית ובכוכב האדום התאהבו בו.
"בתקופות ההכנה הקבוצה הייתה מצוינת אבל אולי זה קרה כי הם שיחקו נגד קבוצות שצברו הרבה משחקים ועייפות", המשיך המאמן כשהוא מתכוון בין היתר לניצחונות 0:5 על פיורנטינה ו-1:3 על פנרבחצ'ה. "אלה לא היו תוצאות ריאליות. הניצחונות אולי אבל לא התוצאות".
"אני מופתע שפרטיזן סיימה כאלופת החורף של הליגה", המשיך המאמן. "וזה לא רק אני אלא כל סרביה. ואני חלילה לא מזלזל בפרטיזן, מדובר בקבוצה איכותית עם מאמן טוב אבל ציפיתי שהכוכב האדום תהיה בפסגה. עכשיו, כשנגמרו מבחינתה החובות בליגת האלופות, כבר לא משנה מי יאמן את הקבוצה בחצי העונה שנותרה, אפילו אם זה יהיה אבא שלי, היא תסיים עם תואר האליפות. יש לה את הסגל הכי עמוק והכי הרבה כסף".