מנצ'סטר סיטי ערכה היום מסיבת עיתונאים לקראת המשחק מחר (שלישי, 22:00) מול הכוכב האדום בלגרד וברק בכר. מנג'ר אלופת אירופה החמיא למאמן הישראלי.
"ראיתי מה מכבי חיפה עשתה בשנה שעברה בליגת האלופות", אמר פפ, "היא שובצה לבית קשה יחד עם פריזן סן ז'רמן. התרשמתי ממה שברק בכר עשה - הקבוצה שלו שיחקה בצורה אמיצה. אני מניח שהכוכב האדום תעשה זאת גם מחר".
2 צפייה בגלריה
פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה
פפ גווארדיולה. החמיא לבכר
(צילום: Reuters/Jason Cairnduff)
"הכוכב האדום משחקת בצורה מאוד אגרסיבית", המשיך פפ, "הם לא עושים שמירות אישיות אבל נצטרך להיות מוכנים לכל תרחיש, הם משחקים במערכים שונים ונצטרך להיות מוכנים לכך".
גווארדיולה נשאל האם מנצ'סטר סיטי תוכל לזכות שוב בליגת האלופות וענה: "יותר קשה לזכות בפעם הראשונה מאשר בפעם השנייה. זה מדהים שזכינו בליגת האלופות פעם אחת. בואו נתחיל בלנצח מחר ואז נראה. הגמר בוומבלי השנה? אנחנו לא חושבים על זה עכשיו. על הגמר חושבים רק בשלבי הנוקאאוט, מחר זה רק המשחק הראשון. נצטרך לזכות בליגת האלופות שוב כדי להיזכר כקבוצה מיוחדת".
2 צפייה בגלריה
שחקני מנצ'סטר סיטי עם גביע ליגת האלופות
שחקני מנצ'סטר סיטי עם גביע ליגת האלופות
הסיטיזנס וגביע ליגת האלופות. "הפעם הראשונה הכי קשה"
(AP Photo/Emrah Gurel)
הקפטן קייל ווקר, שחתם לאחרונה על חוזה חדש, אמר: "יש 13 משחקים והכל יכול לקרות בליגת האלופות. כמובן שנרצה לזכות שוב. הצלחנו לשמור על התואר בפרמייר-ליג ונשתדל לעשות את זה שוב, אבל צריך גם מזל. אנחנו שומרים תמיד על המוטיבציה שלנו, בזכות זה אנחנו קבוצה גדולה. גווארדיולה תמיד רוצה לנצח ולא מסתפק בהישגים שהיו עד עכשיו, אז אנחנו הולכים אחריו".
על הארכת החוזה שלו אמר ווקר: "היה לי ברור שאנחנו רוצה להישאר, אני בן 33 ואשמח לפרוש במדי מנצ'סטר סיטי. אני מקווה שתהיה לנו עונה טובה גם הפעם. אני גאה לשחק במנצ'סטר סיטי, מועדון ענק עם מיליוני אוהדים ברחבי העולם". על כך שלא פתח מול אינטר בגמר בשנה שעברה אמר ווקר: "הייתי מאוכזב, אבל זאת החלטה של המאמן. הוא צריך לעשות את מה שטוב לקבוצה".