במילאן חזרו לחייך אמש (שלישי) לאחר ה-0:1 על טוטנהאם במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות. כשהיא בעיצומו של משבר בליגה המקומית, הצליחה אלופת איטליה להשיג מקדמה קטנה, אך חשובה, לקראת משחק הגומלין שייערך בלונדון ב-8 במרץ. בראהים דיאז הכריע עם שער כבר בדקה ה-7.
הניצחון הגיע ארבעה ימים לאחר שהרוסונרי הצליחו לנצח בליגה (0:1 על טורינו) ולשים סוף לרצף של ארבעה הפסדים, שכלל שני הפסדים בדרבי, רביעייה מלאציו וחמישייה משפילה בבית מססואולו.
2 צפייה בגלריה
שחקני מילאן חוגגים
שחקני מילאן חוגגים
יוצאים מהמשבר? שחקני מילאן חוגגים
(EPA)
מאמן המנצחת סטפנו פיולי אמר בסיום: "לא היה קשה להתכונן למשחק הזה מבחינה טקטית, אבל אני מאוד מרוצה מהצורה בה השחקנים נראו. יכולנו לדעתי להבקיע עוד שער אחד, היו לנו מספר הזדמנויות מצוינות. בטח שאני שמח מהניצחון, אבל זו רק חצי הדרך".
כובש השער למילאן, בראהים דיאז: "אני מאושר מכך שהבקעתי אבל בעיקר מהניצחון. זה חשוב מאוד לקראת משחק הגומלין. זה מגיע לנו". המגן הודה לאוהדים: "רק תקשיבו להם שרים. הם מדהימים". למרות הניצחון, דיאז נותר זהיר: "אנחנו לא פייבוריטים. עכשיו נתרכז בליגה ואז נתמקד במשחק בלונדון".

טוטנהאם רוצה להימנע מכדור שלג

הספרס סופרים הפסד שני ברציפות לאחר התבוסה במחזור האחרון בפרמייר-ליג ללסטר (4:1), ובקבוצה של אנטוניו קונטה מקווים להימנע מכדור שלג, כשלפניהם שני משחקים דרבי (מול ווסטהאם במחזור הקרוב, ולאחר מכן מול צ'לסי).
2 צפייה בגלריה
שחקן טוטנהאם הארי קיין
שחקן טוטנהאם הארי קיין
בטוטנהאם מקווים להימנע מכדור שלג. הארי קיין
(AFP)
"אני צופה קרב נוסף במשחק הגומלין", אמר מאמן טוטנהאם אנטוניו קונטה לאחר ההפסד בסן סירו. "היינו צריכים לעשות יותר כדי למנוע את השער שלהם, לאחר מכן זה כבר היה קרב עיקש מול אווירה קשה. בואו לא נשכח - מילאן זכתה באליפות בליגה שלהם בעונה שעברה, אנחנו לא".