התקופה הרעה שעוברת על טוטנהאם נמשכה אתמול (שבת). התרנגולים איבדו יתרון שני שערים ל-3:3 מול סאות'המפטון האחרונה, במה שהיה עבורם המשחק השישי לא ניצחון מתוך התשעה האחרונים - כולל הדחה מליגת האלופות כבר בשמינית הגמר - וכעת המקום הרביעי נמצא בסכנה ממשית.
מאמן הקבוצה אנטוניו קונטה, שסופג המון ביקורת ועל פי הדיווחים לא צפוי להמשיך לעונה הבאה, פשוט התפוצץ במסיבת העיתונאים לאחר המשחק והטיח האשמות רבות בפני המועדון, השחקנים ובעלי הקבוצה - דניאל לוי: "הם כבר רגילים לזה פה בטוטנהאם. השחקנים לא משחקים בשביל משהו חשוב מבחינתם, הם לא רוצים לשחק תחת לחץ ומתח. ככה קל מבחינתם, זה כל הסיפור של טוטנהאם. עד עכשיו ניסיתי להחביא את הסיטואציה כאן, אבל נותרו 10 משחקים ויש אנשים שחושבים שאנחנו יכולים עוד להילחם. להילחם על מה? עם המוטיבציה הזאת? עם הגישה הזאת? עם המחויבות הזאת? בשביל מה - בשביל מקומות 7, 8 או 10?".
3 צפייה בגלריה
אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה
אנטוניו קונטה
(צילום: AFP)
"נמאס לי להסתיר את זה. אנחנו לא קבוצה, אנחנו 11 שחקנים שעולים לדשא", המשיך קונטה. "אני רואה שחקנים אנוכיים שלא מנסים לעזור אחד לשני, ולא משחקים עם הלב. אנחנו צריכים לשחק בשביל הסמל, לעשות את האוהדים גאים, חייבים לעלות עם האש בעיניים. כל עונה כאן אותו סיפור, להנהלה יש אחריות בחלון ההעברות להביא שחקנים, למאמן יש אחריות, אבל איפה האחריות של השחקנים?! אתם (התקשורת) תמיד ממציאים תירוצים עבור השחקנים. ואז מערערים את מעמד המאמן".
החוזה של קונטה יסתיים בקיץ הקרוב והקבוצה לא צפויה להאריך אותו , אך עם איך שטוטנהאם משחקת ואחרי מסיבת העיתונאים הזאת, לא מן הנמנע שהוא יסיים את תפקידו מוקדם מהצפוי.
3 צפייה בגלריה
הארי קיין
הארי קיין
טוטנהאם בתקופה קשה. קיין מאוכזב
(צילום: Mike Hewitt/Getty Images)

הכובש המבוגר בתולדות הסרייה א'

מילאן הפסידה אתמול 3:1 לאודינזה ומקומה ברביעייה הראשונה של הסרייה א' הולך ומתערער. מי שכבש את השער עבור מילאן הוא זלאטן איברהימוביץ', שפתח בהרכב האלופה - לראשונה מאז שב מפציעה - לבש את סרט הקפטן ושבר בצורת של יותר משנה כשהשווה זמנית ל-1:1 בפנדל בתוספת הזמן של המחצית הראשונה.
בזכות השער זה, בגיל 41 שנה ו-166 ימים, הפך איברהימוביץ' לכובש המבוגר ביותר בהיסטוריה של הליגה האיטלקית (השיא היה שייך לאלסנדרו קוסטקורטה, ממאי 2007, שהבקיע בגיל 41 ו-25 ימים). איברהימוביץ' גם הפך לקפטן מילאן הכי מבוגר בכל הזמנים ולשחקן הכי מבוגר שעולה בהרכב של בתולדות המועדון.
3 צפייה בגלריה
זלאטן איברהימוביץ'
זלאטן איברהימוביץ'
בלתי נגמר. איברהימוביץ'
(צילום: Alessandro Sabattini/Getty Images)
"השער הזה אמנם לא הביא לנו את הניצחון שרצינו, אבל עדיין היה מרגש להיות קפטן", אמר איברהימוביץ' בסיום. "עדיין יש מקום לרגש, גם בגיל שלי. כמה עוד אשחק? כל עוד אני בסדר, אני רוצה להמשיך. לא רוצה להיות מאלה שפורשים ואז מתלוננים שעשו את זה מוקדם מידי. סבלתי הרבה ב-14 החודשים האחרונים, והנקמה שלי זה עדיין להיות על המגרש". כל זה מגיע לאחר שמוקדם יותר השבוע הוא זומן לסגל של נבחרת שבדיה לקראת המשחקים מול בלגיה ואזרבייג'ן במסגרת מוקדמות יורו 2024.