החלק הארי במחזורי הליגות הגדולות באירופה נערך היום (שבת) לאחר מספר משחקים שנערכו כבר אתמול. בליגה הגרמנית, מונס דאבור ראה כרטיס אדום שתי דקות בלבד לאחר שנכנס כמחליף במשחק של הופנהיים מול הרטה ברלין.
באנגליה, לצד משחק רבע גמר הגביע האנגלי בו מחצה מנצ'סטר סיטי את ברנלי בדרך לשלב הבא, נערכו חמישה משחקים בפרמייר-ליג. במוקד: טוטנהאם איבדה יתרון של שני שערים וסיימה ב-3:3 דרמטי בחוץ מול סאות'המפטון. גם צ'לסי מעדה וסיימה ב-2:2 ביתי מול אברטון.
6 צפייה בגלריה
שחקן מנצ'סטר סיטי ארלינג הולאנד
שחקן מנצ'סטר סיטי ארלינג הולאנד
מכונה. ארלינג הולאנד
( Michael Regan/Getty Images)

אנגליה

רבע גמר הגביע האנגלי: מנצ'סטר סיטי - ברנלי 0:6 | במפגש פיקנטי עם מאמן היריבה מליגת המשנה וינסנט קומפאני - שכיכב כשחקן במנצ'סטר סיטי - דילגה בקלילות הקבוצה של פפ גווארדיולה לחצי הגמר. ארלינג הולאנד (מי אם לא הוא?) כבש את שלושת השערים הראשונים של מנצ'סטר סיטי (32, 35 ו-59), חוליאן אלבארס הוסיף צמד (62 ו-73) וגם קול פאלמר הצעיר השתתף בחגיגה בדרך לשישייה מוחצת ולמקום בארבע הגדולות של המפעל.
6 צפייה בגלריה
שחקן מנצ'סטר סיטי ארלינג הולאנד
שחקן מנצ'סטר סיטי ארלינג הולאנד
מי אם לא הוא? ארלינג הולאנד
(AP)
פרמייר-ליג: צ'לסי - אברטון 2:2 | הבלוז חשבו שכבר עלו על דרך המלך לאחר שלושה ניצחונות רצופים, כולל על דורטמונד בשמינית גמר ליגת האלופות. עם זאת, היום שוב מעדו השחקנים של גרהאם פוטר ופספסו ניצחון מול הטופיז מהתחתית שהיה מעלה אותם מעל פולהאם בטבלת הפרמייר-ליג. ז'ואאו פליקס (52) וקאי האברץ (76) העניקו פעמיים יתרון לצ'לסי, אך עבדולאי דוקור השווה פעם אחת (69) ובישל בדקה ה-89 שער שוויון נוסף לאליס סימס.
סאות'המפטון - טוטנהאם 3:3 | הספרס פספסו הזדמנות לעקוף זמנית את מנצ'סטר יונייטד ולעלות למקום השלישי בצורה דרמטית ביותר. בדקה ה-75 עוד צעדה האורחת ביתרון 1:3 וראתה את ניצחונה השני ברציפות מתקרב, אך שערים של תאו וולקוט (76) וג'יימס וורד-פראוס (90+3) סידרו לנועלת הטבלה נקודה יקרה מאוד. פדרו פורו (45+1), הארי קיין (65) ואיבן פרישיץ' (75) כבשו לזכות טוטנהאם, שכבשה שלישייה בפעם השנייה ברציפות, אך הפעם זה לא הספיק לניצחון.
6 צפייה בגלריה
שחקן טוטנהאם הארי קיין
שחקן טוטנהאם הארי קיין
טוטנהאם פספסה הזדמנות לעלות למקום השלישי. הארי קיין
(Mike Hewitt/Getty Images)
תוצאות נוספות: אסטון וילה - בורנמות' 1:3 ברנטפורד - לסטר 1:1 וולבס - לידס 4:2
6 צפייה בגלריה
שחקן הופנהיים מונס דאבור מקבל כרטיס אדום
שחקן הופנהיים מונס דאבור מקבל כרטיס אדום
שתי דקות שירצה לשכוח. מונס דאבור מקבל כרטיס אדום
(רויטרס)

גרמניה

דורטמונד - קלן 1:6 | לאחר ההדחה המאכזבת מליגת האלופות והתיקו מול שאלקה השנואה, הוציאו הצהובים-שחורים את העצבים על קלן ועלו זמנית למקום הראשון בבונדסליגה, לפחות עד שהאלופה באיירן מינכן תשלים את משחקה. רפאל גריירו (15), סבסטיאן האלר (17 ו-51), מרקו רויס (32 ו-70) ודוניאל מאלן (36 ועוד שני בישולים) חתומים על החגיגה של דורטמונד. קלן האומללה נותרה מסובכת בתחתית.
6 צפייה בגלריה
שחקני בורוסיה דורטמונד חוגגים
שחקני בורוסיה דורטמונד חוגגים
עלו זמנית לפסגה. שחקני דורטמונד חוגגים
(AFP)
הופנהיים - הרטה ברלין 1:3 | את המשחק הזה מונס דאבור לא ירצה לזכור - וזה לא יהיה לו כל כך קשה. שתי דקות בלבד בילה על המגרש החלוץ הישראלי לפני שראה את הכרטיס אדום ונשלח למקלחות. דאבור עלה כמחליף בדקה ה-69 במצב של 0:3 לזכות קבוצתו, וכבר בדקה ה-71 גלש מאחור לעבר שחקן היריבה דודי לוקבאקיו - והורחק באופן ישיר למרות מחאותיו.
למזלו של דאבור, הרטה לא ניצלה את יתרונה המספרי מעבר להשגת שער מצמק בתוספת הזמן, והמארחת יצאה עם שלוש נקודות. אנדריי קרמאריץ' דייק פעמיים מהנקודה הלבנה (24 ו-37) ואיהלאס בבו כבש את השלישי (51).
6 צפייה בגלריה
שחקן הופנהיים מונס דאבור מול שחקן הרטה ברלין דודי לוקבאקיו
שחקן הופנהיים מונס דאבור מול שחקן הרטה ברלין דודי לוקבאקיו
עבירה שגררה אדום ישיר. הגלישה של מונס דאבור לרגלין של דודי לוקבאקיו
(Matthias Hangst/Getty Images)
תוצאות נוספות: בוכום - ר.ב. לייפציג 0:1 אאוגסבורג - שאלקה 1:1 וולפסבורג - שטוטגרט 1:0
פורסם לראשונה: 18:31, 18.03.23