בעונות האחרונות הרגילו ליברפול וצ'לסי את האוהדים שלהן למאבקי צמרת, איך היום (שבת) הן נפרדו ב-0:0 חלש באנפילד ששיקף את השקיעה של הענקיות העונה, כששתיהן רחוקות מאוד מהטופ 4 ויכולות לסיים את המחזור ה-12 בפער דו ספרתי ממנו.
צ'לסי הייתה מעט טובה יותר, בייחוד במחצית השנייה אחרי כניסתו של הרכש החדש והיקר (70 מיליון אירו ללא הבונוסים) מיכאילו מודריק שהגיע משחטאר דונייצק, והצית את הדמיון ב-35 הדקות שלו על הדשא. שער של קאי האברץ בדקה השלישית נספל אחרי התערבות של ה-VAR בשל נבדל קטנטן.
2 צפייה בגלריה
יורגן קלופ
יורגן קלופ
ניצח ב-538 משחקים בקריירה. קלופ
(צילום: AP)
היה הזה המשחק ה-1,000 בקריירת האימון של יורגן קלופ (270 אצל מיינץ, 319 על הקווים של דורטמונד ו-411 כמאמן של ליברפול). בסך הכל הוא ניצח ב-538 משחקים (53.9%), סיים בתיקו בעוד 240 והפסיד ב-222. הופעת הבכורה שלו כמאמן הייתה לפני 21 שנה ו-327 ימים, אז מיינץ גברה 0:1 על דויסבורג.
קלופ התנחם בכך שלפחות לא קרה לו מה שקרה לארסן ונגר במשחק במשחק ה-1,000 שלו. אז הובס המאמן הצרפתי עם ארסנל 6:0 על ידי אותה צ'לסי. "אני מאוד שמח שזה לא קרה", הצהיר קלופ. "התחלנו טוב את המחצית הראשונה השנייה, היו לנו דקות טובות אבל לא הצלחנו לשמור על הקצב. אנחנו צריכים להיות מוכנים לבצע צעדים קטנים וזה צעד כזה, שער נקי נגד צ'לסי. בסופו של דבר, אני בסדר עם ה-0:0 הזה, אנחנו יכולים לבנות עליו".
ג'יימס מילנר הוסיף: "אנחנו תמיד רוצים לנצח בבית, אבל ברור לנו באיזה מצב אנחנו נמצאים כרגע, והדברים לא קלים. צריך להישאר יחד, להמשיך לעבוד קשה. אלה היו שתי קבוצות שלא בשיאן כרגע, היו לנו רגעים טובים מאוד ורשת נקיה זה צעד חשוב בכיוון הנכון".
2 צפייה בגלריה
מיכאילו מודריק שחקן צ'לסי
מיכאילו מודריק שחקן צ'לסי
הרשים ב-35 הדקות שלו על הדשא. מודריק
(צילום: AP)
בצד השני, גרהאם פוטר פירגן למודריק על שהרשים בהופעת הבכורה: "הוא לא שיחק כדורגל למשך תקופה מסוימת, אבל יכולתם לראות את האיכויות שלו, היינו צריכים קצת לשמור על הדקות שלו".