ברצלונה המשיכה הבוקר (רביעי) במומנטום החיובי שלה במשחקי ההכנה בארה"ב. 48 שעות אחרי ה-0:3 הגדול בקלאסיקו על ריאל מדריד, בארסה רשמה 0:1 על מילאן בנבאדה.
גיבור המשחק היה אנסו פאטי. הכישרון הצעיר כבש את שער הניצחון - כשבעט בדקה ה-55 מתוך הרחבה לחיבורים. לאחר מכן, חגג עם השחקנים, אך לא שכח שני חברים נוספים שלו - שכלל לא היו על כר הדשא.
2 צפייה בגלריה
אנסו פאטי
אנסו פאטי
פאטי והחברים אחרי שער הניצחון
(צילום: Patrick T. Fallon / AFP)
פאטי הלך לעבר היציעים וחיבק עם פרנק קסייה ועוסמאן דמבלה - שלא נכללו בסגל ואשר ברצלונה מנסה להיפטר מהם. על-פי דיווחים שונים הם נמצאים כבר בדרך החוצה מהמועדון. האם מדובר במסר להנהלה? יש כאלה בספרד שטענו שכן.
בכל מקרה, בארסה מנסה בימים האחרונים למכור את דמבלה לפ.ס.ז'. השחקן, כך טוענים בצרפת, כבר סיכם בפריז וכעת רק נותר לסכם את גובה ההעברה. בברצלונה מקווים לקבל יותר מ-25 מיליון אירו עבורו.

לא עוזב את לונדון?

הארי קיין, אחד המלפפונים הימים של הקיץ, עשוי להישאר בסופו של דבר בטוטנהאם - כך מדווחים בממלכה. הסאגה הארוכה בנוגע לניסיונותיה של באיירן מינכן לרכוש את קפטן נבחרת אנגליה והכוכב הבלתי מעורער של טוטנהאם נראית די תקועה.
באיירן מוכנה לשבור את שיא ההעברות שלה בכל הזמנים - העומד על 68 מיליון ליש"ט ולשלם 90 מיליון, אך טוטנהאם לא מוכנה לרדת מ-100 מיליון. נציגים של באיירן הגיעו ללונדון על מנת לנהל משא ומתן עם האנגלים, אך כלל לא בטוח שתהיה הסכמה, זאת כאשר תום מועד חלון ההעברות הוא בעוד חודש בדיוק.
2 צפייה בגלריה
קיין
קיין
לא מתכוון לעבור בסוף לקבוצה גדולה. קיין
(צילום: ISABEL INFANTES / AFP)
בתקשורת האנגלית דווח כי קיין בן ה-30 לא מתכוון לחפש לעבור לקבוצה גדולה אחרת במידה והמעבר לבאיירן לא ייצא אל הפועל, וטען שזה לא יהיה הוגן כלפי הקבוצה בה הוא משחק בעשור האחרון. בעוד 11 ימים תצא הפרמייר-ליג לדרך, כאשר טוטנהאם תתארח אצל ברנטפורד, ובהחלט יכול להיות שהחלוץ יהיה חלק מהסגל של אנג'ה פוסטקוגלו.