הקבוצות מהטופ העולמי ממשיכות בניסוי הכלים לקראת העונה הקרובה, ולא מעט מהן עורכות משחקים בארה"ב. הלילה (בין שבת לראשון) נפגשו שתיים מהיריבות הגדולות בכדורגל האירופי והעולמי, ברצלונה וריאל מדריד, למשחק ראווה, שנראה כמו קלאסיקו שגרתי ממהלך העונה. כלומר, הצגה. בסיום, האלופה נתנה נוקאאוט לסגניתה עם 0:3 מהדהד.
שתי הקבוצות עלו בהרכבן הטוב ביותר והציגו משחק אינטנסיבי, עם לא מעט עצבים. בדקדה ה-15 עוסמאן דמבלה כבש את השער הראשון של הקטלאנים לאחר שקיבל מסירת עומק נפלאה מפדרי והכניע את קורטואה בבעיטה מצד ימין של הרחבה. חמש דקות לאחר מכן קיבלו הבלאנקוס את ההזדמנות להשוות, כשקיבלו פנדל, אך ויניסיוס שלח את הבעיטה למשקוף של טר שטגן.
3 צפייה בגלריה
שחקני ברצלונה חוגגים
שחקני ברצלונה חוגגים
נוקאאוט של האלופה. שחקני ברצלונה חוגגים
(Sam Hodde/AFP)
3 צפייה בגלריה
ויכוח בין שחקני ברצלונה לאלה של ריאל מדריד
ויכוח בין שחקני ברצלונה לאלה של ריאל מדריד
מפגש ראווה? לא כשהשתיים האלה נפגשות. עימות בין שחקני ברצלונה וריאל
(Aric Becker/AFP)
3 צפייה בגלריה
שחקן ברצלונה פרמין לופס
שחקן ברצלונה פרמין לופס
האס של צ'אבי. פרמין לופס
( EPA/ADAM DAVIS)
בדקה ה-39 ויניסיוס זכה למפגש מחודש עם המשקוף, כשהפגיז אליו מתוך הרחבה והיה בטוח שהכדור ירד לקרקע ועבר את הקו. הברזילאי החל לחגוג, אך השער לא אושר. ג'וד בלינגהאם עט על הריבאונד אך נגח אותו לקורה, וברצלונה ניצלה מספיגת שער שוויון. דקה לאחר מכן, הגנת ריאל מדריד פישלה ואיפשרה לדמבלה להגיע לאחד על אחד עם קורטואה, אך הפעם השוער הבלגי עצר את הצרפתי.
הלחץ של הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי נמשך גם במחצית השנייה, אך היא לא הצליחה לכבוש, וראתה איך פרמין מארין הצעיר, שעלה כמחליף בדקה ה-66 במקום פדרי, כובש שער נפלא מחוץ לרחבה בדקה ה-85 בבעיטה אל בין החיבורים. אם זה לא הספיק, האס בן ה-20 של צ'אבי הוסיף בישול חמש דקות לאחר מכן למחליף נוסף - פראן טורס - וסגר 0:3 גדול לברצלונה על יריבתה המרה.
המפגש הלילה בין השתיים בהחלט פתח את התיאבון לקראת הקרבות הצפויים ביניהן במהלך העונה הקרובה, כאשר הראשון יהיה בסוף אוקטובר הקרוב במסגרת הליגה הספרדית.