אוסקר גלוך ממשיך להיכלל ברשימות יוקרתיות עם תחילת השנה הלועזית החדשה. אחרי שבאתר "90min" הבריטי בחרו בישראלי כאחד מ-15 ילדי פלא ש"כדאי לשים אליהם לב" בשנה הקרובה, היום (שלישי) היה זה תורו של "ultimoumo" האיטלקי - שם סומן היהלום הצעיר כאחד מ-50 הכישרונות הצעירים המבטיחים של 2024.
האתר פרסם את החלק הראשון ברשימה, שם נכלל קשר קשר רד בול זלצבורג, שרק לאחרונה קושר עם מעבר לאסטון וילה.
1 צפייה בגלריה
אוסקר גלוך
אוסקר גלוך
ממשיך להיכלל ברשימות יוקרתיות. גלוך
(צילום: Marco Luzzani/Getty Images)
"האוהדים האיטלקים שמו לב אליו מול רומא אשתקד ומול אינטר העונה בצ'מפיונס", נכתב בכתבה באתר. "אפשר היה לראות את ההתקדמות שהוא עשה ביחס לעונה שעברה אז הגיע לאוסטריה מהליגה הישראלית ועד היום".
הרשימה מתבססת על שחקנים שנולדו ב-2004 וצפונה, וגלוך - לפחות בחלק הראשון - הוא השם הבולט והיחידי למעשה שיש לו ברזומה שערים בליגת האלופות. "זוהי תקופה משגשגת במיוחד עבור הכדורגל הישראלי, כאשר יש כרגע דור שהגיע להישגים גדולים בטורנירים שונים בגילאים הצעירים", הוסיפו בכתבה באתר, שם הדגישו כי "מבין הסגל הזה של ישראל שכולל גם את סתיו למקין ודור תורג'מן, גלוך הוא התכשיט הנוצץ".
יש לציין כי בנובמבר האחרון, פורסם אף כי גלוך נמצא תחת עיניהם הבוחנת של מועדונים מאיטליה, כשבין היתר צויינו גם רומא, יובנטוס ומילאן שנציגיהם "מגיעים לעתים קרובות לראות אותו משחק ועוקבות אחרי הצמיחה שלו בעניין רב".