האם היריבות הגדולה ביותר בין שני כדורגלנים בעשור האחרון (ואף יותר) תתחדש דווקא בליגה הסעודית? ב'דיילי מייל' הבריטי מדווחים היום (שלישי) כי המעבר של לאו מסי לאל-הילאל כבר סגור, וכי ה'פרעוש' יתמודד שוב מול כריסטיאנו רונאלדו, המשחק באל-נאסר.
על פי הדיווח, מסי צפוי לחתום לשנתיים, עם אופציה לעונה נוספת, ולהרוויח סכום אסטרונומי הנע סביב 600 מיליון אירו לעונה. בסוכנות AFP טוענים כי גורם סעודי שמעורה בפרטי המו"מ בין הצדדים, סיפר כי כל הפרטים כבר נסגרו, וכי הארגנטינאי בן ה-35 ישחק בעונה הבאה במפרץ.
בתגובה לפרסומים הוציא אביו של הכוכב, חורחה מסי, הצהרה שמכחישה כי לשחקן יש הסכם עם מועדון כלשהו, וציין כי "שום דבר לא חתום, מוסכם או מוסכם בעל פה. אני יכול להבטיח ששום דבר לא יוסכם, יוחלט או ייחתם לפני תום העונה הנוכחית".
2 צפייה בגלריה
לאו מסי בביקור בסעודיה
לאו מסי בביקור בסעודיה
בדרך להשלים מעבר סנסציוני? לאו מסי בביקור בסעודיה
(ayez Nureldine/AFP)
רק אתמול חזר הכוכב להתאמן בפריז סן ז'רמן, לאחר שהושעה בעקבות פרשת הנסיעה לסעודיה, מבלי שקיבל אישור. על פי הדיווחים השונים, מסי נסע לממלכה המוסלמית על מנת לנפוש וגם כחלק מהסכם חסות שיש לו עם המדינה לקידום התיירות בה. בנוסף, צצו דיווחים בנוגע לכך שמעבר לליגה הסעודית נמצא על הפרק - וכעת דיווחים אלה מתחזקים משמעותית.
ב'רויטרס' נטען אתמול כי אל-הילאל מתכוונת להציע חוזים לחבריו של מסי מברצלונה סרחיו בוסקטס וג'ורדי אלבה, כדי לפתות אותו לחתום. לצד זאת, בארגנטינה דווח כי אשתו של מסי, אנטונלה, לא הייתה רוצה להעביר את משפחתה לסעודיה, ועשויה לחסום את המהלך.
2 צפייה בגלריה
כריסטיאנו רונאלדו וליונל מסי במדי ריאל מדריד וברצלונה
כריסטיאנו רונאלדו וליונל מסי במדי ריאל מדריד וברצלונה
יחדשו את היריבות הגדולה ביניהם דווקא בסעודיה? כריסטיאנו רונאלדו וליונל מסי במדי ריאל מדריד וברצלונה
(צילום: EPA)
לפני קצת פחות משבוע, דווח בצרפת כי פריז סן ז'רמן החליטה לא להמשיך בעונה הבאה עם הכוכב שהוביל את ארגנטינה בדצמבר האחרון לזכייה במונדיאל. הסעיף בחוזהו של מסי עם פ.ס.ז', שנחתם בקיץ 2021, כולל אפשרות יציאה של שני הצדדים בתום העונה השנייה שלו במועדון, ונראה שבקבוצה מעיר האורות החליטו לוותר על שירותיו.
השנה הפתיע כריסטיאנו רונאלדו את כולם כאשר בסיום המונדיאל חתם באל-נאסר הסעודית תמורת 200 מיליון אירו לעונה למשך שלוש שנים. הוא כבש 12 שערים ב-13 משחקים בליגה הסעודית, אך כרגע קבוצתו נמצאת במקום השני אחרי אל-איתיחאד. אם הדיווחים נכונים, ירוויח מסי פי שלוש משכרו של יריבו הגדול.