לאחר שהושעה לשבועיים מפריז סן ז'רמן, בתקשורת הצרפתית פרסמו היום (רביעי) כי לאו מסי צפוי לא להמשיך בקבוצה בעונה הבאה. כזכור, הכוכב נסע לסעודיה ללא אישור ומבלי שהודיע לאף אחד, וכעת בעיתון ל'אקיפ דווח כי אלופת צרפת החליטה שלא להאריך את חוזהו, שמסתיים בתום העונה.
הסעיף בחוזהו של מסי עם פ.ס.ז', שנחתם בקיץ 2021, כולל אפשרות יציאה של שני הצדדים בתום העונה השנייה שלו במועדון, ונראה שבקבוצה מעיר האורות החליטו לוותר על שירותיו של הכוכב בן ה-35, שהוביל בדצמבר האחרון את נבחרת ארגנטינה לזכייה במונדיאל. נראה כי שלושת המשחקים שנותרו לסן ז'רמן עד סיום העונה יהיו האחרונים שלו במועדון.
1 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
לאו מסי
(צילום: AP \ Aurelien Morissard)
הדיווח הזה בל'אקיפ עורר עוד יותר את חרושת השמועות בנוגע ליעד הבא של ה'פרעוש'. לאחרונה דובר לא אחת על חזרה אפשרית לברצלונה, המועדון בו כיכב במשך מרבית הקריירה שלו והוביל אותו למספר רב של תארים, כולל שלוש זכיות בליגת האלופות. עם זאת, ישנה גם אפשרות של מעבר לליגה הסעודית, בה משחק כרגע הנמסיס כריסטיאנו רונאלדו ואפילו אפשרות של מעבר ל-MLS האמריקאית, תמורת חוזה עתק.
הנסיעה של מסי לסעודיה הגיעה יממה לאחר ההפסד הביתי המביך של פ.ס.ז' בליגה ללוריין, והייתה במסגרת הסכם חסות שיש לו עם המדינה לקידום התיירות בה. הסכם, בו הוא גורף מיליוני דולרים. בצרפת דווח אתמול כי מסי ביקש את האישור של המאמן כריסטוף גאלטייה, אך לאחר שזה סירב - הארגנטינאי החליט לטוס על דעת עצמו, וכאמור נענש על כך. כעת, לפחות על פי הדיווחים, מסתמן כי הגיע לסוף דרכו בבירת צרפת.
אוהדי פריז סן ז'רמן לא ממש מחבבים את מסי בתקופה האחרונה, ונראה כי מפילים עליו את מירב האשמה לחוסר ההצלחה של הקבוצה בליגת האלופות. במשך מספר מקרים העונה, אוהדי הקבוצה מעיר האורות שרקו בוז לכוכב, שהגיע לפני כשנתיים למועדון בקול תרועה רמה, ונראה שהולך לעזוב בטונים די צורמים.