עכשיו זה רשמי: פפ גווארדיולה ימשיך במנצ'סטר סיטי לשנתיים נוספות. המועדון הודיע היום (רביעי) רשמית כי פפ חתם על הארכת חוזה שתשאיר אותו באיתיחאד עד קיץ 2025.
מונדיאל 2022 ב-ynet - היכנסו למתחם המיוחד
לא פורסמו פרטי החוזה, אבל אתמול דווח כי הוכנס סעיף המאפשר לכל צד לסיים את ההתקשרות כבר בקיץ הבא, בתום עונת 2023/24. "מהיום הראשון הרגשתי כאן משהו מיוחד", אמר גווארדיולה לאתר הרשמי של סיטי. "אני לא יכול להיות במקום טוב יותר. כל-כך שמח להישאר במנצ'סטר סיטי לעוד שנתיים".
2 צפייה בגלריה
פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי
פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי
ממשיך באצטדיון איתיחאד. גווארדיולה
(צילום: AP)
פפ הוסיף: "מגיע לכולם במועדון תודה על האמון שהם רוחשים לי. אני שמח ויש לי את כל מה שאני צריך כדי לעשות את העבודה שלי עד הצד הכי טוב שאפשר.
גווארדיולה בן ה-51 הגיע לסיטי אחרי תקופות מוצלחות בברצלונה ובבאיירן מינכן ומאז הוא כבר 7 שנים אצל אלופת הפרמייר-ליג. במהלך שנותיו בסיטי זכה עם הקבוצה בארבע אליפויות, פעם אחת בגביע האנגלי והניף את גביע הליגה ארבע פעמים. סיטי הגיעה לגמר ליגת האלופות ב-2020/21, אך הפסידה לצ'לסי.
2 צפייה בגלריה
פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי
פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי
לא מתכוון לעזוב את סיטי. פפ
(צילום: רויטרס)
"אני יודע שגם הפרק הקרוב שלי במועדון יהיה מדהים", התחייב המאמן. "זה קרה במהלך 10 השנים האחרונות, וזה יקרה ב-10 השנים הבאות כי המועדון הזה כל-כך יציב". כיום, אגב, מדורגת סיטי במקום השני בפרמייר-ליג, כשהיא מפגרת בחמש נקודות אחרי המוליכה ארסנל.
אגב, יש יגידו שההחלטה של פפ להמשיך בסיטי קצת מפתיעה. בעיקר לאור מה שאמר לפני שנה. אז טען כי "כדורגל נבחרות הוא הצעד הבא שלי. "אני אצטרך הפסקה אחרי שבע שנים, אני צריך לעצור ולהסתכל מסביב, ללמוד ממאמנים אחרים, ואני כנראה אקח את הדרך הזו".