הליגה הספרדית תחזור מחר (שישי) מפגרת הנבחרות, כשגרנאדה של שון וייסמן תתארח (21:30) אצל אוסאסונה, אשר חברי ארגון אוהדי האולטראס שלה, "אינדיאר גורי", מתכננים עבור החלוץ הישראלי קבלת פנים סוערת.
בחשבון ה-X (לשעבר טוויטר) של הארגון פורסמה הערב כרזה אנטישמית מכוערת שבה מופיע וייסמן כשעל החזה שלו מגן דוד שבתוכו צלב קרס. בנוסף, נכתב: "להרוס את הציונות-פשיזים, סולידריות מלאה עם פלסטין".
1 צפייה בגלריה
הכרזה האנטישמית באתר אוהדי אוסאסונה
הכרזה האנטישמית באתר אוהדי אוסאסונה
הכרזה האנטישמית באתר אוהדי אוסאסונה
(צילום: מתוך הטוויטר)
בימים האחרונים, יש לציין, שון וייסמן סימן לייקים לציוצים בהם נכתב, בין השאר: "למחוק את עזה" ו"להטיל עליה פצצות של 200 טון". בתגובה אוהדי גרנאדה קראו לשחרר את החלוץ הישראלי - שאיבד את מקומו ברוטציה עוד לפני המלחמה - ואזרחים פלסטינים בעיר הגישו נגדו תלונה לתובע המקומי על פשעי שנאה.
לפי האתר "אלדסמארקה", הפעילות של וייסמן ברשתות החברתיות בימים האחרונים "חוללה סערה וגרמה לאי שקט בקבוצה". הבוקר, לפני הסערה החדשה, מאמן גרנאדה, פאקו לופס, התייחס למצב של וייסמן ולמלחמה בישראל: "זה נושא רגיש. אני נגד כל מלחמה, תהיה אשר תהיה ומול מי שתהיה. הוא מושפע מהמצב, האימונים מהווים דרך מילוט עבורו והוא מתאמן טוב מאוד. הקבוצה בדרך להיראות כמו שהיא רוצה, המטרה היא לנצח במשחקים".
אגב, בעבר אוהדי אוסאסונה כבר קראו קריאות אנטישמיות לעברו של שחקן ישראלי אחר - השוער דודו אוואט, כששיחק נגדם במדי מאיורקה.