ריאל מדריד תשחק מחר (שישי) נגד ריאל ויאדוליד בחוץ ותחזור מפגרת המונדיאל. הבלאנקוס ירדו אל המקום השני בספרד לפני היציאה אל הפגרה עם 35 נקודות מ-42 אפשריות. אדוארדו קמאבינגה, אורליאן צ'ואמני ולוקה מודריץ', שהגיעו לשלבים המאוחרים במונדיאל, יהיו בסגל.
ריאל קיימה מסיבת עיתונאים לפני המשחק והמאמן קרלו אנצ'לוטי התייחס לחלון ההעברות, שייפתח ביום ראשון כשאמר: "אנחנו לא צריכים החתמות בינואר, השוק סגור מבחינתנו, נראה אם יעזבו אותנו אולי כמה שחקנים. החתמנו את אנדריק, שהוא כישרון על. ראיתי אותו בשנה שעברה ודיברנו קצת, הוא יצטרף ב-2024. אנחנו שמחים ומאושרים במועדון".
1 צפייה בגלריה
קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד
קרלו אנצ'לוטי מאמן ריאל מדריד
"מעריך את זה שברזיל מעוניינת בי, אבל אף אחד לא דיבר איתי"
(צילום: EPA)
המאמן האיטלקי נשאל האם לאו מסי הוא השחקן הגדול ביותר שראה וענה: "לא תשמעו את זה ממני. אני נהנה מאוד משחקנים גדולים וראיתי גם את דייגו מראדונה ויוהאן קרויף".
על קארים בנזמה אמר המאמן: "הוא חזר וזה טוב. בנזמה חזר ב-10 בדצמבר ונראה די טוב כבר אז. הוא עבד עם הקבוצה ובמשחקי האימון הוא שיחק בהתחלה חצי שעה ואז 45 דקות. הוא נראה טוב ומלא בתשוקה והתלהבות. הוא הולך להראות את האיכויות שלו".
על השמועות לפיהן נבחרת ברזיל מעוניינת בו, אמר אנצ'לוטי: "אני מעריך את זה מאוד, אבל אף אחד משם לא יצר איתי קשר. המצב שלי ברור: אני עדיין כאן ולעולם לא אגיד לריאל מדריד שאני עוזב".