ערב מתסכל עבר אתמול (שישי) על כריסטיאנו רונאלדו, אך שום דבר לא מצדיק את ההתנהגות שלו בסיום משחקה של אל נאסר בפתיחת גביע האלופות הערבי מול אל שבאב (0:0). הכוכב הפורטוגלי, שעלה כמחליף בדקה ה-62, החמיץ מספר פעמים, כאשר גם כשהצליח למצוא את הרשת, השער נפסל בעקבות נבדל. בסיום, הוציא השחקן את התסכול דווקא על צלם הטלווזיה שהיה על כר הדשא.
לאחר שריקת הסיום רונאלדו נראה לא מרוצה, ושוחח עם אנשי הצוות של קבוצתו. הצלם הגיע לאזור וצילם את ספסל אל נאסר, והתמקד בחלוץ, שלא אהב את זה וזרק עליו בקבוק מים, וסימן לו בתנועת יד מזלזלת להסתלק מהמקום תוך כדי שהוא מסנן לעבור מספר מילים.
1 צפייה בגלריה
שחקן אל נאסר כריסטיאנו רונאלדו
שחקן אל נאסר כריסטיאנו רונאלדו
הוציא את התסכול על הצלם. רונאלדו
(PAUL MILLER/AFP)
הסרטון עלה ברחבי הרשת, ומטבע הדברים נשמע ביקורת על התנהלותו של CR7. בחשבון שנקרא FCB Albiceleste, שידוע בחיבתו לנבחרת ארגנטינה, ברצלונה וגם לנמסיס של רונאלדו - לאו מסי - נכתב: "איזו מין התנהגות זו? הצלם המסכן בסך הכל ניסה לבצע את העבודה שלו. מעולם לא היה ספורטאי כזה שחצן".
רונאלדו לא כבש במהלך ששת משחקי ההכנה של אל נאסר הקיץ. לאחר המשחק הוא לא התייחס לתקרית, וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "משחק ראשון קשה בשלב הבתים. נותרו לנו עוד שניים. ממשיכים להילחם!". מאמנו לואיס קסטרו בכל זאת אמר מספר מילים על המקרה: "כולם תמיד עוסקים בו, אז הגיוני שהוא לא היה מרוצה".