ביום ראשון הקרוב (16:00), במסגרת המחזור ה-27 בפרמייר-ליג, תארח פולהאם של מנור סולומון את מוליכת הטבלה, ארסנל, לדרבי לונדוני, כאשר שבע מקומות ו-24 נקודות מפרידים בין הקבוצות. שחקן הכנף הישראלי, שהפך לאחד הדברים החמים בפרמייר-ליג ומועמד לתואר שחקן החודש, התראיין היום (חמישי) לאתר הרשמי של הקוטג'רס, לקראת המשחק הלוהט.
"ההפסד לברנטפורד (3:2) ביום שני עדיין כואב", אמר סולומון על המשחק ביום שני האחרון, נגד יריבה לונדונית אחרת. "רצינו להוציא יותר מהמשחק הזה אבל לא היינו במיטבנו באותו ערב.
2 צפייה בגלריה
מנור סולומון
מנור סולומון
סולומון. "מאמינים בעצמנו"
(צילום: AFP)
נתקן את הטעויות ונעשה הכל כדי לקחת נקודות בעתיד. אחרי הכל, זה היה הפסד ראשון שלנו אחרי שמונה משחקים, בכל מקרה זה היה משחק קשה נגד יריבה שלכל קבוצה קשה לשחק נגדה".
סולומון מועמד, כאמור להיות שחקן חודש פברואר באי הבריטי. "זה מרגש אותי", הוא הודה. "עצם זה שאני מועמד לפרס כזה זה דבר מאוד משמעותי בעיניי, לעמוד בשורה אחת לצד השחקנים הטובים ביותר. אני רוצה להמשיך ביכולת הזאת ולעזור לפולהאם".
2 צפייה בגלריה
רייס נלסון ארסנל
רייס נלסון ארסנל
מוליכת הפרמייר-ליג הגאה. ארסנל
(צילום: AP)
ומה היה לשחקן לומר לקראת המשחק נגד ארסנל? "כבר הוכחנו שאנחנו יכולים לשחק נגד הקבוצות ברמות הכי גבוהות, במיוחד במגרש הביתי שלנו. נצטרך לשחק את הכדורגל שלנו בצורה הכי טובה כדי נוכל להתחרות איתם. אנחנו מאמינים בעצמנו. בכל מקרה זאת קבוצה מדהימה וזה יהיה מבחן קשה, תהיה אווירה נפלאה ואנחנו ממתינים לזה".