רמזי ספורי ושגיב יחזקאל עזרו הערב (ראשון) לאנטליהספור לנצח 0:1 את איסטנבול בשאקשהיר, במסגרת המחזור ה-10 בטורקיה. כל זאת יממה לאחר הפגנת הענק באיסטנבול נגד ישראל, בהשתתפות נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן.
מאות אלפי בני אדם מחו אתמול בשדה התעופה אטאטורק בעיר, כשבמהלך ההפגנה ארדואן אמר: "ישראל מבצעת טבח בעזה בחשכה, כדי שהעולם לא יידע. נכריז על ישראל כפושעת מלחמה".
1 צפייה בגלריה
בישול וניצחון. ספורי
בישול וניצחון. ספורי
בישול וניצחון. ספורי
(צילום: האתר הרשמי של אנטליהספור)
ספורי בישל בדקה ה-16 לדאריו סאריץ' והוחלף במחצית השנייה (68). גם שגיב יחזקאל פתח בהרכב ושיחק 68 דקות. עדן קארצב לא שותף אצל המפסידה.
כזכור, בשבוע שעבר הודיעה ההתאחדות הטורקית על דקות דומייה בכל האצטדיונים "לזכר קורבנות המתקפה של צה"ל בפלסטין", כפי שהגדירו זאת בהודעה הרשמית, ללא אזכור של ישראל והטבח שביצע חמאס בעוטף עזה. יחזקאל וספורי החליטו אז ביחד עם אנטליהספור לא להיכלל בסגל לקראת המשחק נגד גזיאנטפספור, במהלכו התקיים הטקס.
מוחמד אבו פאני כבש ובישל ב-0:3 של פרנצווארוש על אויפשט בהונגריה. בדקה ה-70 אבו פאני בישל למיינטי אבנה וארבע דקות בלבד לאחר מכן כבש בעצמו את השלישי.
מתן בלטקסה נכנס בדקה ה-57 ב-0:1 של אוסטריה וינה על המוליכה שטורם גראץ, במסגרת המחזור ה-12 בליגה האוסטרית. ברוסיה, אלי דסה שיחק 90 דקות ב-1:2 של דינמו מוסקבה על אוראל, שהעלה את הישראלי וחבריו למקום הרביעי בטבלה.
ביברס נאתכו ופרטיזן בלגרד הגדילו את הפער בפסגת הליגה הסרבית (ל-7 נקודות מהכוכב האדום בלגרד וברק בכר) אחרי ניצחון 0:3 על ווזדובאץ’. קפטן נבחרת ישראל לשעבר פתח בהרכב פרטיזן, בישל פעמיים בתוך שתי דקות והוחלף בדקה ה-71.