מאז מתקפת חמאס על ישובי עוטף עזה, זכו אוהדי הכדורגל האנגלי בישראל לכתף קרה מצד מועדוני הפרמייר-ליג, כשהיוצאת מן הכלל הייתה קריסטל פאלאס, שגינתה את הטבח ולא הסתפקה בהודעה ניטרלית. לקראת הדרבי של מנצ'סטר, ערכו השדים האדומים מחווה לאוהד הקבוצה, יונתן רפפורט ז”ל, שנרצח ב-7 באוקטובר בקיבוץ בארי.
"נוח על משכבך בשלום יונתן", נכתב בכותרת בתוכניה השבועית של המועדון, שפורסמה לקראת הדרבי. "מוקדם יותר החודש קיבלנו חדשות טרגיות על הרצח של אוהד יונייטד, יונתן רפפורט. יונתן, הידוע בכינויו יוני, נרצח במהלך המתקפה של חמאס על קיבוץ בארי ב-7 באוקטובר. יונתן בן ה-41 נולד באי וייט לפני שעבר לישראל, והיה אב לשני ילדים - יוסף (9) ועלמה (6)".
"יונתן היה אוהד יונייטד נלהב וביקר באולד טראפורד פעמים רבות עם אביו עומר ואחיו דן ואדם. הוא היה אמור לקחת את בנו למשחק הראשון שלו אי פעם בחודש הבא. הזיכרון היפה שלו יישאר עם משפחתו, חבריו וכל קהילת הישראלים האדומים לנצח. התנחומים העמוקים שלנו הולכים עם משפחתו וחבריו של יונתן, כולל כל אוהדי יונייטד שהכירו אותו".
יש לציין כי בשבוע שעבר, בדרבי של ליברפול, הגיעה אוהד מישראל עם דגל ועליו שמות של ארבעה אוהדים שנרצחו במתקפת החמאס - רועי מונדר, נטע אפשטיין, יובל יפה ואורי טשרניחובסקי. עוד לפני פתיחת המשחק כוחות האבטחה דרשו להסיר את הדגל, צעד שעורר זעם בקרב אוהדים רבים מישראל, שחלקם אף הצהירו כי הם כבר לא רואים את עצמם כחלק מאוהדי ליברפול.