מכה קשה לפולהאם: אלכסנדר מיטרוביץ', חברו לקבוצה של מנור סולומון ומלך השערים שלה (11 שערי ליגה), ספג היום (שלישי) עונש כבד על ידי בית הדין של ההתאחדות האנגלית שהרחיק אותו ללא פחות משמונה משחקים (כבר ריצה אחד) בעקבות העימות החריג עם השופט כריס קאבנה במהלך ההפסד 3:1 של הקוטג'רס למנצ'סטר יונייטד במסגרת רבע גמר הגביע.
הכל החל בדקה ה-73, כשוויליאן הציל מהקו בעיטה של ג'יידון סאנצ'ו בעזרת ידו. השופט בחן את האירוע ב-VAR, תוך כדי הרחיק את מנג'ר פולהאם מרקו סילבה ולאחר מכן שלף אדום לברזילאי ופנדל ליונייטד. למיטרוביץ' עלה באותו רגע הסעיף. הוא ניגש לקאבנה, צעק, דחף ולא היה מוכן לרדת מהמגרש גם כשנשלף לעברו הכרטיס האדום, שהותיר את פולהאם ב-9 שחקנים.
2 צפייה בגלריה
מיטרוביץ'
מיטרוביץ'
מיטרוביץ' מתעצבן על קאבנה
(צילום: AFP)
2 צפייה בגלריה
מיטרוביץ'
מיטרוביץ'
ומאבד את זה
(צילום: AP)
"הטירוף של מיטרוביץ'", זעקה הכותרת ב"דיילי מייל" לאחר המשחק. "איבד את זה תוך 40 שניות", נכתב ב"סטאר". גם ב"טיימס" התייחסו לזמן ההרחקה של הסרבי: "40 שניות של טירוף". העיתונאים האנגלים, כמו גם חלק מכלי התקשורת, טענו בסיום כי מיטרוביץ' צריך לספוג עונש הרחקה של 11 משחקים, בדיוק כמו שנענש פאולו די קאניו האיטלקי אי שם ב-1998 לאחר שדחף את פול אלקוק.
ללא החלוץ, תארח פולהאם את ווסטהאם במחזור הקרוב (שבת, 17:00) ותנסה לקטוע רצף של ארבעה הפסדים בכל המסגרות. הקבוצה הלונדונית נמצאת כעת במקום העשירי עם 39 נקודות אחרי 28 משחקים.