אוהדי אלופת מצרים זאמלק לא אוהבים את את איך שהקבוצה שלהם משחקת העונה. בדקה ה-58 של המשחק נגד הקבוצה הסודנית אל מאריח בליגת האלופות של אפריקה, כשקבוצתם בפיגור 3:2, כ-150 אוהדים לבושי שחור הסתדרו ביציע בצורה של אימוג'י כועס.
זאמלק ביצעה מהפך וניצחה 3:4, אך זה לא הספיק לה והיא לא עלתה לשלב הנוקאאוט של המפעל. מי שלא היה מרוצה מכך הוא כמובן נשיא הקבוצה, מורטדה מנסור, שהחליט לפרוק את התחושות על האוהדים.
"זמאלק משחקת בלבן עם שני קווים אדומים", אמר בן ה-70, שהוא דמות שנויה במחלוקת בכדורגל המצרי וריצה לאחרונה עונש מאסר של חודש על העלבה מילולית של נשיא היריבה המרה אל אהלי (קהיר). "מי שרוצה לעודד אותנו מוזמן, אבל לא בשחור. מי שהגיעו למשחק מול אל מאריח בשחור לא יורשו להיכנס יותר".
קבוצת האוהדים של זמאלק, "אולטראס האבירים הלבנים" - אשר ידועה בתמיכתה הפנאטית - השתמשה ברשתות החברתיות כדי להסביר את "הזעם כלפי מצב הקבוצה וחברי ההנהלה שאינם מתאימים לייצג את המועדון הגדול שלנו", ותיארו את עצמם כ"חרב ושריון" של הקבוצה.
בנוסף להדחה המוקדמת שלה מתחרות המועדונים הבכירה ביבשת, אלופת אפריקה חמש פעמים נאבקת גם בהגנה על התואר המקומי שלה, כשהיא כרגע במקום החמישי, רחוקה כבר 11 נקודות מאל אהלי שגם שיחקה פעמיים פחות.
בשבוע שעבר פיטרה זמאלק את המאמן הפורטוגלי ז'סואלדו פריירה, ובכך נפרדה מהמאמן שלה בפעם השנייה בתוך חודשיים. מנסור אמר כי הגיע לסיכום עם מחליף ויודיע עליו "תוך ימים".