המאמן הבא של באיירן מינכן? אלופת גרמניה, שנמצאת בתקופה רעה מאוד ולאחרונה ראתה כיצד באייר לברקוזן פותחת ממנה פער של שמונה נקודות בפסגת הבונדסליגה שוקלת לפטר את מאמנה תומאס טוכל, ושמות רבים של מועמדים החלו לעלות לאוויר. ביניהם, מאמן מנצ'סטר יונייטד לשעבר, אולה גונאר סולשיאר.
ב'סקיי' טוענים כי אם המצב של הבווארים - שהפסידו בשלושת משחקיהם האחרונים בכל המסגרות - לא ישתפר, הם ישקלו להחתים עד סוף העונה את הנורבגי, שאימן באולד טראפורד בשנים 2018-2021.
1 צפייה בגלריה
אולה גונאר סולשיאר
אולה גונאר סולשיאר
יגיע לאליאנץ ארנה? אולה גונאר סולשיאר
(צילום: AFP)
התקופה של סולשיאר במנצ'סטר יונייטד זכורה בעיקר בזכות חוסר היציבות של הקבוצה - בהתאם למרבית העונות שלה בעשור האחרון. הנורבגי פוטר מהשדים האדומים בנובמבר 2021 לאחר פתיחת עונה נוראית, שכללה תבוסה 5:0 משפילה לליברפול.
לצד זאת, בבאיירן מנסים לשדר רוגע ומגבים לעת עתה את טוכל. מנכ"ל המועדון, יאן כריסטיאן דריזן אמר: "אני לא חובב גדול של הצהרות תמיכה במאמן, כי בדרך כלל התוקף שלהן הוא לשבוע - אבל העתיד של טוכל לא עומד על הפרק נכון לעכשיו. אנחנו מתרכזים במשחק הבא שלנו נגד לייפציג".
מעבר להפסדים ושאלת המאמן, באיירן סוערת לאחר שג'ושוע קימיך ניסה לתקוף את עוזר המאמן של הקבוצה, ז'ולט לב, בסיום ההפסד המביך של הקבוצה לבוכום במחזור הליגה האחרון. בסרטון שהופץ ברשתות החברתיות, נראה קימיך מתפרץ לעבר לב, כשמנואל נוייר מנסה להרגיע את הרוחות. ואם זה לא מספיק, על פי דיווח ב"בילד", יש קרע מוחלט בין המאמן תומאס טוכל לקימיך, ונראה שהשחקן יעזוב בקיץ את המועדון, בו הוא מככב מאז 2015.