יום דרמטי, מרגש ובעיקר עצוב לאוהדי ברצלונה. לאו מסי כינס היום (ראשון) מסיבת עיתונאים, ובה אישר: "אני עוזב את המועדון".
"זה מאוד קשה בשבילי", פתח מסי את דבריו כשהוא ממרר בבכי על הדוכן. "יש הרבה דברים לומר אחרי הרבה שנים שעברתי פה. הגשמתי כאן את חלומי והכל היה נהדר".
8 צפייה בגלריה
לאו מסי בוכה במבית העיתונאים
לאו מסי בוכה במבית העיתונאים
מסי ממרר בבכי בפתיחת מסיבת העיתונאים
(צילום: AP)
"כמו שאמר ז'ואן לאפורטה (נשיא בארסה), הגענו לסיכום אבל זה לא יכול היה לצאת אל הפועל בגלל עניינים בירוקרטיים של הליגה", המשיך מסי, שהגיע לאירוע המרגש לצד אשתו אנטונלה. "אני יודע שעשיתי את כל מה שאפשר בשביל להמשיך בברצלונה. רציתי להישאר. בעונה שעברה לא רציתי להמשיך, אבל השנה כן, וזה לא היה אפשרי"
"עוברים לי המון דברים בראש, עדיין לא מצליח לעכל שאני עוזב את המקום הזה. עכשיו אתחיל את הכל מאפס והכל ישתנה. אעשה את הדבר הטוב ביותר לטובת המשפחה שלי. זה שינוי קשה בשבילי, אבל צריך לקבל את זה".
8 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
מסי הנרגש מקבל טישו מאשתו אנטונלה
(צילום: רויטרס)
8 צפייה בגלריה
לאו מסי
לאו מסי
יום מרגש ועצוב בברצלונה
(צילום: רויטרס)
הארגנטינאי, איך לא, נשאל על פריז סן ז'רמן והאופציה שיחתום שם: "זו אפשרות, אבל אין שום דבר סגור ואין סיכום. אנחנו רק מדברים".
מסי המשיך: "אני אסיר תודה לברצלונה על הקריירה שהייתה לי פה, על התארים שזכינו בהם וגם ההפסדים, כי למדתי מהם איך להתמודד עם כישלונות. בלי ספק זה השלב הקשה ביותר בקריירה שלי. היו לי רגעים קשים אחרי הפסדים, אבל עכשיו זה הסוף, משהו שלא יחזור יותר".
8 צפייה בגלריה
כל התארים שברצלונה זכתה בעידן מסי
כל התארים שברצלונה זכתה בעידן מסי
כל התארים שברצלונה זכתה בעידן מסי
(צילום: AP)
"בעונה שעברה רציתי לעזוב, השנה לא ובגלל זה אני עצוב. גם בלעדיי ברצלונה הוא המועדון הכי גדול בעולם ותהיה לו קבוצה אטרקטיבית. האנשים כבר יתרגלו לזה שאני לא פה".

"כל זה יעבור לי קצת כאשר אחזור לשחק כדורגל"

"הידיעה שאני עוזב הייתה כמו דלי מים קרים בשבילי ועד עכשיו אני מנסה להתרגל לזה. כשלא אהיה כאן ייפול לי האסימון והדבר הכי חשוב הוא שאהיה מוקף בבני המשפחה שלי ושאמשיך לשחק כדורגל. כל זה יעבור לי קצת כאשר אחזור לשחק כדורגל".
8 צפייה בגלריה
אוהדי ברצלונה ממתינים למסי מחוץ לקאמפ נואו
אוהדי ברצלונה ממתינים למסי מחוץ לקאמפ נואו
אוהדי ברצלונה ממתינים למסי מחוץ לקאמפ נואו
(צילום: רויטרס)
עשרות העיתונאים שהגיעו למסיבת העיתונאים חזרו כמה פעמים על השאלה של מגבלות הליגה, וניסו להוציא ממסי הצהרות בנושא. הוא נמנע מזה ואמר רק ש"אין לי מה להגיד חוץ מזה שהיה סיכום עם ברצלונה ועשיתי הכל כדי להישאר". בדיוק מה שאמר קודם.
לאחר מכן דיבר על השאיפות שלו: "בוודאי שאני רוצה לזכות עוד פעם בליגת האלופות ובעוד תארים. זו עוד אחת המטרות שנשארו לי - לסיים את הקריירה עם כמה שיותר תארים".
"הנשיא הסביר לי בשיחה שהמועדון נמצא בגירעון גדול והוא לא רוצה להגדיל אותו", התייחס מסי לתסבוכת בבארסה. "אני צריך לחשוב על עצמי ועל הקריירה שלי. הפחתתי 50 אחוז מהמשכורת. הפרסום שביקשו להפחית עוד 30 אחוז לא נכון, זה שקר".

מסי כבר בדרך לפריז

המועמדת הבכירה לקלוט את מסי היא פריז סן ז'רמן ובצרפת כבר דיווחו, במקביל למסיבת העיתונאים, כי השחקן יעבור היום בדיקות רפואיות במועדון לפני חתימה.
הדיווח ב"ל'אקיפ" על ההגעה של מסי לבדיקות רפואיות בפ.ס.ז'
המספרים שמסי אמור להרוויח בפריז סן ז'רמן גדולים מאוד: 40 מיליון אירו לעונה בחוזה לשלוש שנים, ו-30 מיליון אירו מענק חתימה. אצל ברצלונה מסי היה אמור להרוויח 20 מיליון אירו "בלבד".
אחרי ההודעה המפתיעה של ברצלונה על כך שלא ימשיך, נשיא המועדון לאפורטה ערך, כאמור, מסיבת עיתונאים משלו והסביר כי בארסה יכולה להחתים את הכוכב שלה על חוזה חדש מסיבות כלכליות, שקשורות גם לברצלונה וגם לענייני הפייר-פליי של הליגה הספרדית. הנשיא הכריז על "עידן חדש" בברצלונה.
8 צפייה בגלריה
מסי Jחוגג
מסי Jחוגג
יגיע לפ.ס.ז'?
(צילום: AFP)
אמש (שבת) דווח בתקשורת הספרדית כי מסי ערך ארוחת פרידה מהחברים שלו בברצלונה: סרחיו בוסקטס, ג'ורדי אלבה וסרחיו אגוארו. הוא הודיע להם על כוונתו לעזוב את הקבוצה. אגוארו הצטרף למועדון רק לפני חודשיים כדי לשתף פעולה עם הפרעוש, ובארגנטינה דיווחו שהוא ביקש לעזוב את ברצלונה עוד לפני שערך בה הופעה אחת.
גם קשר הקבוצה אנדר הררה נדרש להתייחס לנושא: "יש לנו פרויקט מאוד אטרקטיבי, אני לא יודע איך יהיה לשחק איתו. כולם מדברים על זה, מדובר בשחקן הכי טוב בהיסטוריה". דנילו פריירה הוסיף: "אם הוא מגיע, זה טוב מאוד בשבילנו".
פורסם לראשונה: 09:42, 08.08.21