שחקני אינטר חגגו ארוכות עם אוהדיהם אמש (רביעי) בסיום ה-0:1 הדרמטי על פורטו במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות. היריבה הגיעה לסן סירו עם רצף של לא פחות מעשרה ניצחונות בכל המסגרות, אך נכנעה לשער מאוחר של רומלו לוקאקו (86), שמונה דקות לאחר שאוטביו הורחק בצהוב שני.
הנראזורי הגיעו גם למשחק הראשון בשמינית הגמר כשהם בכושר טוב (ניצחו בארבעה מחמשת משחקיהם האחרונים), והציגו יכולת טובה במרבית שלבי המשחק - גם אם לא היו מדוייקים מספיק. הכנסתו של לוקאקו למשחק בדקה ה-58 השתלמה, כאשר החלוץ הבלגי הצליח לסדר לאינטר מקדמה לא גדולה - אך חשובה לקראת הגומלין בפורטוגל בעוד כשלושה שבועות.
2 צפייה בגלריה
שחקני אינטר חוגגים
שחקני אינטר חוגגים
קוראים תיגר על המאזן הנהדר של פורטו מול קבוצות איטלקיות. שחקני אינטר חוגגים
(AFP)
באינטר היו מודעים היטב למאזן הנהדר של פורטו מול קבוצות איטלקיות, כאשר בשבעת מפגשיה עם יריבות מארץ המגף הפסידה הקבוצה מפורטוגל רק פעם אחת - וגם אז זה לא מנע ממנה לדלג על פני יובנטוס לרבע גמר ליגת האלופות (2020/21). כעת, יקוו בקבוצה של סימונה אינזאגי כי היתרון השברירי יספיק בשביל להעלות אותם לשלב הבא.
"שיחקנו טוב מאוד נגד יריבה מצוינת וטכנית מאוד", אמר אינזגי בסיום. "חבל על אי ניצול המצבים במחצית הראשונה, אבל במחצית השנייה מילאן שקריניאר ואנדרה אוננה היו טובים מאוד מול הניסיונות שלהם להתקפות מתפרצות. אני חושב שהחילופים עזרו לנו מאוד".
2 צפייה בגלריה
לוקאקו
לוקאקו
לוקאקו
(צילום: רויטרס)
אינזגי התייחס גם לחיבוק החם שלו עם מאמן היריבה סרג'יו קונסייסאו, עמו שיתף פעולה כששניהם היו שחקנים בסרייה A: "התחבקנו לפני המשחק, אבל אחרי זה היינו שנינו מרוכזים בקבוצות שלנו. היו להם כמה שחקנים שחשבנו שלא ישותפו אבל פתחו בסוף, וזה הפתיע אותנו - אבל התאמנו את עצמנו מהר".
כובש שער הניצחון לאינטר רומלו לוקאקו: "זה היה משחק חשוב מאוד, היינו חייבים לנצח. רצינו להבקיע גם את השני". על התקופה הקשה שעבר: "עברו עליי כמה חודשים מאוד קשים, ואני שמח שיכולתי לעזור לקבוצה להתקדם לעבר השגת המטרות שלנו. אני לא אינדיבידואליסט, אני רוצה לעשות את המיטב למען אינטר. מקווה להמשיך כך".