ליברפול נמצאת בעונה לא פשוטה במיוחד, אבל הערב (ראשון) היא הצליחה לרשום הישג יפה כשניצחה 0:1 את מנצ'סטר סיטי. שער של מוחמד סלאח בדקה ה-76 עשה את ההבדל בין שתי הקבוצות. בדקה ה-53 שער של פיל פודן נפסל בשל עבירה מוקדמת של ארלינג הולאנד.
גווארדיולה, שרשם הפסד מספר 11 ליורגן קלופ (לפחות ארבעה יותר מאשר מול כל מאמן אחר), אמר: "זה אנפילד, לצערי בכל פעם שאנחנו מגיעים לפה אנחנו לומדים שזה אנפיל. שיחקנו משחק טוב, אבל במשחק כזה יש פערים קטנים בין הקבוצות ואתה נענש על טעויות. עשינו טעות וספגנו ובגלל זה הפסדנו. שיחקנו כדי לנצח את ליברפול. בשער שלנו שנפסל השופט אמר להמשיך לשחק, היו אלפי מיליוני עבירות כאלה, אבל בגלל שכבשנו אז מזו עשו עניין. אז זה נפסל כי כבשנו, אחרת לא היו עוצרים את המהלך. הפסדנו כי עשינו טעות וזה אנפילד. האוהדים שלהם ניסו לפגוע בי, זרקו עליי מטבעות וחפצים, אבל לא פגעו בי. אולי בפעם הבאה הם ישתפרו".
1 צפייה בגלריה
פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי עם יורגן קלופ מאמן ליברפול
פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי עם יורגן קלופ מאמן ליברפול
פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי עם יורגן קלופ מאמן ליברפול
(צילום: רויטרס)
כובש השער מוחמד סלאח אמר: "המשחקים נגד סיטי תמיד קשים, גם בבית וגם בחוץ, אבל הדבר הכי חשוב היה לקחת שלוש נקודות. המצב שלנו בטבלה הוא לא הכי טוב וזה רק משחק אחד, אז אנחנו לא צריכים להיסחף. אני מקווה שזה ייתן לנו ביטחון. אני לא מודאג כשיש מצבים, אם אני מחמיץ אחד הכול בסדר, יגיעו עוד. אני דואג כשאין מצבים בכלל. היום הגענו למצבים וכשהחמצתי את הראשון נשארתי רגוע כי ידעתי שהשני יגיע. ניסיתי להישאר מרוכז".
מאמן ליברפול יורגן קלופ, שהורחק במהלך המחצית השנייה, אמר: "התוצאה מושלמת. מבחינת הופעה גם היינו טובים מאוד במשחק אינטנסיבי. התגוננו ברמה גבוהה מאוד במשך 99 דקות. היו להם את הרגעים הטובים שלהם, אבל במיוחד ברחבה היינו טובים. זה ניצחון גדול בשבילנו היום, הגענו למשחק וזה כל מה שרצינו. לסיטי לא היו מצבים ממתפרצות. השער שלנו הגיע בזכות עירנות של אליסון ויכולת יוצאת מן הכלל של סלאח. נכון שהוא החמיץ, אבל הוא לא יחמיץ פעמיים ממצב מצוין. שערים מכריעים משחקים, אבל היו כל כך הרבה רגעים של כדורגל טוב מול הקבוצה הכי טובה בעולם".
על ההרחקה שלו אמר המאמן הגרמני: "זה היה ראוי, אבל זה היה בצדק. הייתה עבירה הכי ברורה שראיתי מול העיניים של הקוון וזה לא עניין אותו. היה מקרה ברור. הם רק צופים במשחק, אבל אנחנו המאמנים מעורבים בזה". על החשיבות של הניצחון: "אלה רק שלוש נקודות, אנחנו צריכים להתאושש. ביום רביעי ווסטהאם מגיעה לכאן ויהיה משחק קשה. היה משחק טוב מאוד".