יום ראשון של כדורגל אדיר היה היום. המון שערים, סיפורים, מהפכים ודרמות בשלל הליגות הבכירות ביותר באירופה.
8 צפייה בגלריה
מייסון מאונט שחקן צ'לסי
מייסון מאונט שחקן צ'לסי
צמד נהדר. מאונט
(צילום: גטי אימג'ס)

אנגליה

לידס - ארסנל 1:0
לא התצוגה הכי מרשימה של התותחנים העונה, אבל גם כך הם רשמו ניצחון תשיעי בעשרה מחזורים והגדילו את הפער בפסגה לארבע נקודות באופן זמני. בוקאיו סאקה כבש שער נהדר בדקה ה-35 אחרי מסירת עומק יפה של מרטין אודגור. לידס הייתה קרובה לאזן, אבל פטריק במפורד בעט החוצה מהנקודה הלבנה בדקה ה-64 אחרי נגיעת יד של וויליאם סאליבה ברחבה. בתוספת הזמן קיבלה לידס פנדל וגבריאל ספג כרטיס אדום. אלא שאז המהלך נבדק והוחלט לבטל את הפנדל ואת האדום כיוון שפטריק במפורד ביצע עבירה על הבלם הברזילאי טרם העבירה של שחקן ארסנל. המשחק הופסק ל-40 דקות בגלל בעיות בתקשורת בין צוות השיפוט במגרש לשופטי ה-VAR.
8 צפייה בגלריה
בוקאיו סאקה שחקן ארסנל
בוקאיו סאקה שחקן ארסנל
השער שלו ולא מעט מזל סידרו לארסנל ניצחון נוסף. סאקה
(צילום: AFP)
אסטון וילה - צ'לסי 2:0
ניצחון חמישי בשישה משחקים מאז שגרהאם פוטר החליף את תומאס טוכל כמאמן הבלוז וחמישי ברציפות בכל המסגרות. מייסון מאונט כבש את הראשון בדקה השישית אחרי טעות גדולה של טיירון מינגס, שנגח רע בתוך הרחבה. זה הגיע אל קשר צ'לסי, שבעט בקלות פנימה את ה-0:1. השני של מאונט היה יפהפה עם כדור חופשי לחיבורים מ-20 מטר בדקה ה-65. צ'לסי, שפתחה את העונה לא טוב, כבר רביעית עם 19 נקודות.
מנצ'סטר יונייטד - ניוקאסל 0:0
אחרי שסוף סוף כבש במחזור האחרון, כריסטיאנו רונאלדו קיבל את המקום בהרכב של השדים האדומים, אבל לא כבש והוחלף בדקה ה-72. גם הקבוצה שלו לא הצליחה לכבוש ואכזבה מול ניוקאסל, שנותרה צמודה אליה.
8 צפייה בגלריה
לאוטורו מרטינס
לאוטורו מרטינס
היריבה האהובה עליו. מרטינס
(צילום: AFP)

איטליה

נאפולי - בולוניה 2:3
הקבוצה של לוצ'יאנו ספאלטי ממשיכה בכושר הנהדר בו היא נמצאת ורשמה ניצחון שמיני בעשרה מחזורי ליגה. ג'ושוע זירקזה סידר לאורחת יתרון מפתיע בדקה ה-41, אבל ז'ואן ז'סוס (45) והירווינג לוסאנו (49) הפכו. מוסא בארו הצליח לאזן בדקה ה-51, אבל אז ויקטור אוסימן שוב מצא את הרשת אחרי בישול של חביצ'ה קבראצחליה בדקה ה-69 וקבע 2:3.
8 צפייה בגלריה
ויקטור אוסימן שחקן נאפולי
ויקטור אוסימן שחקן נאפולי
ויקטור אוסימן שחקן נאפולי
(צילום: AFP)


אינטר - סלרניטנה 0:2
בעונה שעברה הביסה אינטר את סלרניטנה פעמיים 0:5, כשלאוטרו מרטינס חתום על ארבעה מתוך עשרת השערים. היום (ראשון) אינטר אמנם לא הביסה, אבל הארגנטינאי ניצל את המפגש עם היריבה האהובה עליו כדי לשבור בצורת של חמישה מחזורים עם שער בדקה ה-14, לו הוא גם הוסיף בישול לניקולו בארלה בדקה ה-59. שני השחקנים גם כבשו ב-3:3 הדרמטי של אינטר עם ברצלונה באמצע השבוע.
עבור הקבוצה של סימונה אינזאגי מדובר בניצחון ליגה שני ברציפות שמציב אותה במקום השביעי.
8 צפייה בגלריה
סנדרו טונאלי שחקן מילאן חוגג
סנדרו טונאלי שחקן מילאן חוגג
ניצחון חוץ קשה. טונאלי
(צילום: AFP)
ורונה - מילאן 2:1
בליגת האלופות היא פחות מרשימה, אבל בליגה האלופה עם ניצחון שלישי ברציפות. מיגל ולוסו סידר לה יתרון עם שער עצמי בדקה התשיעית, אבל קוראי גונטר הצליח לאזן בדקה ה-19. סנדרו טונאלי כבש את שער הניצחון של מילאן בדקה ה-81 אחרי בישול של אנטה רביץ' וסידר לה שלוש נקודות.
8 צפייה בגלריה
ג'וד בלינגהאם שחקן בורוסיה דורטמונד
ג'וד בלינגהאם שחקן בורוסיה דורטמונד
לא פוגעים. בלינגהאם
(צילום: AP)

גרמניה

באיירן מינכן - פרייבורג 0:5
האלופה עם ניצחון שני בשלושת משחקי הליגה האחרונים וחלפה על פני יריבתה היום כשאוניון ברלין עדיין מעליה עם פער של ארבע נקודות. סרג' גנאברי (13), אריק מקסים שופו מוטינג (33), לירוי סאנה (52), סאדיו מאנה (55) ומרסל זאביצר (80) כבשו לזכות באיירן מינכן.
8 צפייה בגלריה
סאדיו מאנה שחקן באיירן מינכן עם ברני
סאדיו מאנה שחקן באיירן מינכן עם ברני
תצוגה גדולה של באיירן. מאנה והקמע ברני מתחבקים
(צילום: גטי אימג'ס)
אוניון ברלין - בורוסיה דורטמונד 0:2
הצהובים-שחורים ממשיכים לצלול עם הפסד רביעי בעשרה מחזורים והשלישי בחמשת האחרונים. אוניון ברלין, לעומת זאת, עם 23 נקודות מ-30 בפסגה ועם שבעה ניצחונות בעשרה משחקים. יאניק האברר כבש את הראשון בדקה השמינית והוסיף עוד אחד בדקה ה-21 כדי לסדר לקבוצה מהבירה ניצחון נוסף בפתיחת העונה הנהדרת שלה.
8 צפייה בגלריה
ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן
ניימאר שחקן פריז סן ז'רמן
השער שלו עשה את ההבדל. ניימאר
(צילום: EPA)

צרפת

פריז סן ז'רמן - מארסיי 0:1
ניצחון רביעי של הפריזאים בחמשת המפגשים האחרונים בין השתיים בכל המסגרות (בעונה שעברה נפרדו ב-0:0 בליגה). ניימאר כבש את השער היחיד במשחק בתוספת הזמן של המחצית הראשונה עם בעיטה מדויקת אחרי מסירת רוחב של קיליאן אמבאפה. העניינים התחממו ובדקה ה-72 סמואל גיז'ו המחליף ספג כרטיס אדום והשאיר את מארסיי בעשרה שחקנים. פריז סן ז'רמן שיפרה את מאזנה ל-29 נקודות מ-33, פער של שלוש מלוריין השנייה שמפתיעה מאוד עד כה העונה.
פורסם לראשונה: 15:36, 16.10.22