הכרטיסים נמכרו חודשים מראש, ההייפ המטורף לא נרגע לרגע והכל - כפי שידוע לכם - בגלל שחקן אחד: לאו מסי כמובן, שפתח הלילה (בין רביעי לחמישי) את עונת 2024/25 ב-MLS ברגל ימין.
הכוכב הארגנטינאי ואינטר מיאמי הוציאו למעשה לדרך את העונה החדשה עם 0:2 ביתי נוח על ריאל סולט לייק, בתקווה לזכות העונה בארבעה תארים: אליפות ה-MLS, גביע ה-MLS, גביע הליגה וגביע קונקאקאף.
3 צפייה בגלריה
מסי
מסי
ככה פותחים עונה. מסי
(צילום: Mike Ehrmann / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)
3 צפייה בגלריה
מסי
מסי
מסי והחברים אחרי השער הראשון של טיילור
(צילום: AP Photo/Lynne Sladky)
מסי שיחק כמובן 90 דקות ובישל את השער הראשון - מסירת עומק בדקה ה-39, אותה רוברט טיילור ניצל לבעיטה שטוחה לרשת. יש לציין אחרי מיקום רע והדיפה לא טובה של שוער סולט לייק, זאק מקמאת'.
כל חבריו בתקופה הגדולה בברצלונה עלו בהרכב, ביניהם ג'ורדי אלבה, סרחיו בוסקטס וכמובן לואיס סוארס, שבישל את השער השני בדקה ה-83. סלאלום של מסי הסתיים במסירה לסוארס, שבנגיעה הכין לדייגו גומס, שלא נכשל מול מקמאת'.
3 צפייה בגלריה
מסי
מסי
זיקוקים אחרי כל שער באצטדיון במיאמי
(צילום: Mike Ehrmann / GETTY IMAGES NORTH AMERICA / AFP)

"המסי-מאניה" לא עוצרת

"המסי-מאניה" בארה"ב רק תתגבר העונה", הסביר אתמול ברט גולדברג מנכ"ל חברת הכרטיסים "טיקפיק" ל-CNN. בעקבות מסי ועלייה בפופולריות של הליגה - כרטיס ממוצע למשחק ב-MLS קפץ ל-164 דולר. בעונה שעברה זה עמד על 73 דולר.
הביקוש לכל משחקי ה-MLS קפץ בצורה משמעותית, ובארה"ב טוענים כי הליגה עוד תצליח לעקוף בביקוש לכרטיסים את ה-MLB וה-NHL. "ההשפעה של מסי גדולה מאוד", אמר דובר אתר הכרטיסים "סטאבהאב" ל-CNN, "תיירים יגיעו לארה"ב כדי לראות את מסי, במיוחד מארגנטינה. אנשים מ-44 מדינות שונות כבר רכשו כרטיסים למשחקים של לאו מסי באינטר מיאמי".