לכריסטיאנו רונאלדו נמאס. במשך קיץ שלם הוא ישב וראה איך משדכים אותו לכל קבוצה גדולה באירופה - ריאל מדריד, מנצ'סטר יונייטד, מנצ'סטר סיטי ופריז סן ז'רמן, בין היתר. כוכב יובנטוס שבר שתיקה ארוכה, פירסם פוסט עצבני באינסטגרם ופיזר את הערפל לגבי עתידו.
"כל מי שמכיר אותי מודע לכמה שאני מפוקס לגבי המקצוע, פחות דיבורים ויותר מעשים", כתב הפורטוגלי. "זה היה המוטו שלי מתחילת הקריירה. למרות זאת ולאור כל מה שנאמר לאחרונה לגביי, אני חייב להבהיר עניינים. הדרך בה התקשורת מתעסקת בעתידי היא חסרת כבוד למועדונים המעורבים באותן שמועות, כמו כן לשחקנים ולצוות מסביב".
2 צפייה בגלריה
רונאלדו מאוכזב
רונאלדו מאוכזב
כריסטיאנו רונאלדו
(צילום: gettyimages)
2 צפייה בגלריה
לאו מסי, מאור איקרדי ואנחל די מריה
לאו מסי, מאור איקרדי ואנחל די מריה
יחבור אליהם? מסי והחברים בפ.ס.ז'
(צילום: EPA)
"הסיפור שלי בריאל מדריד נכתב: במילים, במספרים, בגביעים ובתארים, בספרי ההיסטוריה ובכותרות העיתונים. זה נמצא במוזיאון בסנטיאגו ברנבאו ובזיכרון של כל אוהד של המועדון", המשיך רונאלדו. "מעבר למה שהשגתי, אני זוכר שבאותן תשע שנים פיתחתי קשר עמוק ל-Merengue Aficion (כינוי לאוהדי הקבוצה), ויש לי חיבה וכבוד אליהם עד היום. אני יודע שהאוהדים האמיתיים של ריאל ימשיכו לאהוב אותי, ואני אותם".
"לאחרונה היו דיווחים בספרד שקישרו אותי עם מספר מועדונים באירופה, ואף אחד לא היה מוטרד מכך ששום דבר מזה לא היה אמת. אני שובר שתיקה כדי לומר שלא אתן לאנשים לשחק עם שמי. אני נשאר מפוקס בקריירה שלי, מחויב ומוכן לאתגרים הבאים. כל השאר? רק דיבורים", סיכם CR7.
הפוסט של רונאלדו
הלילה (בין שני לשלישי) תכנית הטלוויזיה "אל צ'ירינגיטו" והכתב הבכיר שלה, אדו אגווירה, שנחשב לחבר קרוב של כריסטיאנו, טען כי קרלו אנצ'לוטי כבר החל בשיחות עם הפורטוגלי ו"פיתח אובססיה" להשיב אותו לברנבאו.
ב"קוריירה דלו ספורט" האיטלקי, לעומת זאת, מפרסמים כי רונאלדו, שרוצה לעזוב את יובנטוס לקבוצה אחרת, הציע את עצמו למנצ'סטר סיטי. לפורטוגלי יש עוד שנה נוספת בחוזה שלו ביובה, שעשויה לקבל עבורו כ-30 מיליון אירו.