כריסטיאנו רונאלדו נשאר ביובנטוס, לפחות עד סיום העונה. מאמנו של הפורטוגלי, מסימיליאנו אלגרי, אישר היום (שבת), במסיבת העיתונאים של קבוצתו לקראת משחקה מול אודינזה במחזור הפתיחה (ראשון, 19:30), כי הכוכב הגדול לא מתכוון לעזוב.
"גם אני קראתי את השמועות בעיתונים, אבל הוא מעולם לא אמר לי שברצונו לעזוב", סיפר אלגרי. "להיפך, כריסטיאנו אמר לי שהוא נשאר ביובנטוס, מעולם לא הייתה לו בעיה כאן והוא מתאמן נהדר".
2 צפייה בגלריה
רונאלדו
רונאלדו
מי אמר שהוא עוזב? רונאלדו
(צילום: AFP)
רונאלדו, שלא שותף בחמישי האחרון במשחק אימון פנימי מול הקבוצה עד גיל 23 של המועדון, צפוי לפתוח בהרכב לצד פאולו דיבאלה ופדריקו קייזה. "הוא לא שיחק שלשום כי נתתי לו יום מנוחה", הסביר אלגרי. "העובדה שהוא נשאר כאן זה בונוס עבורינו, כי זה מבטיח לנו כמות נכבדה של שערים העונה".
אלגרי התייחס כמובן לפרסומים בספרד בשבוע שעבר על כך שקרלו אנצ'לוטי "עושה הכל" כדי להחזיר את רונאלדו לריאל מדריד. תכנית הטלוויזיה "אל צ'ירינגיטו" הייתה זו שפרסמה בשני האחרון את הפצצה, אולם מאמן הבלאנקוס הכחיש גם הוא את הדיווח.
2 צפייה בגלריה
אלגרי
אלגרי
הזים את השמועות. אלגרי
(צילום: EPA)
ב"קוריירה דלו ספורט" האיטלקי, לעומת זאת, פרסמו בתחילת השבוע כי רונאלדו הציע את עצמו למנצ'סטר סיטי. לפורטוגלי יש עוד שנה נוספת בחוזה שלו ביובה, ולפי אלגרי - כמו שהבנתם - הדיווחים הללו לא נכונים.
אגב, כבר מספר חודשים ישנן שמועות על כך שרונאלדו יעזוב בקרוב את יובנטוס. כבר בסיום העונה ב"גאזטה דלו ספורט" דווח כי רונאלדו ויובנטוס "הם כמו זוג פרוד שעדיין חי ביחד".
פורסם לראשונה: 05:58, 17.08.21