אוסקר גלוך נכנס לעניינים באוסטריה. הישראלי בן ה-18 עלה בהרכב רד בול זלצבורג ורשם בישול במשחק שני ברציפות, כשהפעם הוא מסר לסקו קיוטה שכבש את השער הראשון (54) ב-0:2 של אלופת ומוליכת הליגה האוסטרית על לאסק לינץ מהמקום השלישי.
גלוך, שאיים פעם אחת על השער ויצר ארבעה מצבי הבקעה (יותר מכל שחקן אחר על המגרש), הוחלף יחד עם קויטה בדקה ה-71 וכעבור דקה ניקולאס זייבאלד קבע את תוצאת המשחק. זלצבורג עם רצף של שמונה ניצחונות ליגה ופער תשע נקודות בפסגה. בחשבון הטוויטר הרשמי של הקבוצה - שזקף לגלוך בישול נוסף - התלהבו מההופעה והזכירו: "הוא רק מתחיל".

נאתכו השווה את שיא השערים שלו לעונה

ביברס נאתכו נכנס בדקה ה-68, ובתוספת הזמן כבש את השער שקבע 0:3 עבור פרטיזן בלגרד על מלאדוסט. מדובר בשער ה-12 העונה של קפטן נבחרת ישראל בן ה-35 במסגרת הליגה הסרבית, ובכך הוא השוווה את שיא השערים שלו לעונה (כמו לפני שנתיים בפרטיזן וכמו ב-2014/15 במדי צסק"א מוסקבה). פרטיזן במקום השני, רחוקה 18 נקודות מהכוכב האדום שמוליכה.

לביא וגמבה עדיין ללא ניצחון

פיניש אכזרי. נטע לביא וקבוצתו גמבה אוסקה עדיין מחפשים ניצחון ראשון אחרי ארבעה מחזורים בליגה היפנית. כל זאת אחרי הפסד נוסף, 2:1 להירושימה. לביא היה זה שגרם לפנדל בתוספת הזמן (92), שנתן להירושימה את הניצחון.נאסים בן חאליפה כבש עבור אורחים מהירושימה את היתרון הראשון, כבר בדקה השנייה של המשחק, וזאת גם הייתה תוצאת המחצית.
1 צפייה בגלריה
שחקן גמבה אוסקה נטע לביא
שחקן גמבה אוסקה נטע לביא
משחק שירצה לשכוח. לביא
(צילום: מתוך עמוד הטוויטר של גמבה אוסקה)
המחצית השנייה מבחינת גמבה אוסקה הייתה טובה יותר באופן משמעותי, וטקאשי אוסמי קבע שוויון בדקה ה-70 למשחק. למארחים וללביא היו הזדמנויות לנצח את המשחק, אבל הן לא מומשו. בדקה ה-91 התרחש האירוע האכזרי מבחינת הקשר הישראלי, שבעקבות לחץ ההתקפה איבד שיוון משקל וגרם לפנדל מוצדק עבור הירושימה. מאקוטו מיטסוטה לא התבלבל וכבש מהנקודה הלבנה שער ניצחון יקר. אחרי ארבעה מחזורים מדורגת גמבה אוסקה במקום הלפני אחרון (17) בליגה עם שתי נקודות בלבד
מתוך עמוד הטוויטר של גמבה אוסקה
פורסם לראשונה: 12:44, 12.03.23